Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg være partypooper og si at Syoss-fargen har elendig holdbarhet. Jeg har testa de fleste slike rødfarger på markedet, og Syoss sin sitter veldig dårlig, hvertfall i mitt hår.

Snakker om søte spill, hvis du har en PS3 så MÅ du teste Limbo. Fåes i PS-store.

Og hei btw, landa visst her jeg.

Jeg fulgte faktisk bloggen din før jeg fant ut at du var deg. Or something!

Halloh! :happy:

Tar ikke sånt som party pooping, er like greit å være forberedt på å måtte farge håret igjen snart ;)

Har ikke PS3, desverre (eller: egentlig er det bra, jeg har lte nok fritid som det er). Men jeg har en... NES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Limbo, ja, det er et godt tips. Ser for meg at det er Ping-vennlig. (Samt også Little Big Planet!).

Ahem, geek out.

neinei, geek in!

*dytter tilbake i geekmodus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

schwarzkopf har i min erfaring de beste rødfargene, Live XXL og Brilliance. Hvis du ikke liker noen av nyansene helt så går det ann å blande to også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke noe valg, kjørelærer'n sa jo at jeg skulle! :ler:

(men det hadde selvfølgelig vært helt greit å nekte om jeg ikke følte meg trygg på det, altså)

Jeg må jo liksom venne meg til den Oslo-trafikken, så det er like greit med en ilddåp...

Forøvrig hadde jeg en klassisk lærer-å-kjøre-og-har-ikke-helt-kontroll-på-noen-ting-episode i går. Jeg kjørte med J-man, vi varma opp litt på en stor parkeringsplass.

Pingting:*kjører fremover i 2. gir*

*stopper for å trene på å rygge*

*gjør noe rart med clutchen*

*kveler motoren*

Bilen: *stopper med et hopp*

Pingting: ÆH!

*får panikk, fomler, og kommer borti noe*

Bilen: *vindusviskere på max hastighet*

Pingting: ÆÆH!

*skrur av og slår samtidig litt oppgitt med hendene foran seg*

Bilen: *BÆÆÆÆÆRT!*

J-man: *latterkrampe*

:rolleyes:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det holder jeg med J-man i! Det er litt morsomt når man ikke har kontroll på noen ting, så lenge man bare er på en parkeringsplass og ikke utgjør noen fare :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg synes det er kjempeskummelt å kjøre bil, helt greit på en parkeringsplass med svigermor, men jeg tør ikke ut i trafikken... Skjønner meg ikke på trafikkregler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, som jeg kjenner meg igjen i det der :skratte. Bortsett fra J-man da. Jeg lærekjørte med foreldrene mine. Mamma var panisk ("Du er for langt ute! DU ER FOR LAAAAANGT UTE NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! IK!")og pappa som fortalte meg alt det viktige fem minutter etter at det hadde skjedd ("Du var for langt ute i sted....")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hvordan jeg havnet her, men har skummet gjennom store deler av dagboken din og har lyst å følge med videre. Og før du lurer - jeg er syk, det er ikke så mye gøy på tv og da er det et helt greit tidsfordriv å lese fremmede menneskers dagbøker - i hvert fall når de er morsomme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hvordan jeg havnet her, men har skummet gjennom store deler av dagboken din og har lyst å følge med videre. Og før du lurer - jeg er syk, det er ikke så mye gøy på tv og da er det et helt greit tidsfordriv å lese fremmede menneskers dagbøker - i hvert fall når de er morsomme! :)

Det tar jeg som et kompliment. :) Velkommen!

*sette igjen en ørliten single malt*

Ooooh, takk! *hikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på middag hos noen venner. De er helt geniale, de hadde klart å putte whisky i hver eneste rett de serverte. Også var det fantastisk godt i tillegg.

Jeg er veldig lite edru.

Hihihihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...