Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble fint! :happy:

Kan legge ut bilde i morgen, nå skal jeg sove av meg rusen jeg ved et uhell har pådratt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk masse masse whisky i går, men er helt finfin i dag? Ikke uggen, og uten den forbanna fylleangsten. Skjer a? :klo:

Kvelden var helt super, den! Masse hyggelige mennesker, morsomme taler, vannvittig mye mat. Hønsesuppe til forrett, haggis med tilbehør til hovedrett, to (!!!) desserter som vare creme brulee og trifle, og i ettiden i natt kom ost og kjeks på bordet. :lol:

God form til tross: det er obligatorisk sofasitting i dag. Jeg sitter og vurderer å kjøpe spill. Nusselig nettspill, med verdens søteste små roboter i, og helt utrolig kul grafikk.

Machinarium-titulka.jpg

Machinarium

Pek-og-klikk-spill, med artige, originale og ikke alt for håpløse løsninger. Og koster 60 kroner. *vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjempefin kveld! Kjenner det snart er på tide med middag etter å ha lest om all maten. :sikle:

Machinarium er veldig kult, absolutt verdt de 60 kronene. :jepp:

Ha en fortsatt fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeebus, nå var det polsk (?) spam på alle bauger og kanter i detta forumet.

Spam uten vikingkor er bare tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er sååååå dårlig på slike spill! Prøvde demoen og står helt fast allerede ved den broen ... :sjenert:

Men, det ser gøy ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er sååååå dårlig på slike spill! Prøvde demoen og står helt fast allerede ved den broen ... :sjenert:

Men, det ser gøy ut! :)

Jeg blir fort utålmodig når de går rett på kjempekompliserte-og-ulogiske løsninger. Har spilt endel Escape the room-spill på nett, og noen av dem er virkelig på syre, altså. Den der virker litt mer logisk, ihvertfall på demonivå. Og søt! Søtsøtsøt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå skal jeg være partypooper og si at Syoss-fargen har elendig holdbarhet. Jeg har testa de fleste slike rødfarger på markedet, og Syoss sin sitter veldig dårlig, hvertfall i mitt hår.

Snakker om søte spill, hvis du har en PS3 så MÅ du teste Limbo. Fåes i PS-store.

Og hei btw, landa visst her jeg.

Jeg fulgte faktisk bloggen din før jeg fant ut at du var deg. Or something!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limbo, ja, det er et godt tips. Ser for meg at det er Ping-vennlig. (Samt også Little Big Planet!).

Ahem, geek out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste er at Limbo er IKKE noe særlig kult om man har et stort snev av edderkoppfobi *host* Men det er verdt angsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...