Gjest Tirkes Skrevet 28. januar 2012 #701 Del Skrevet 28. januar 2012 Oooh, enig med Gaby. Dette ser skikkelig tøft ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #702 Del Skrevet 28. januar 2012 Det ble fint! :happy: Kan legge ut bilde i morgen, nå skal jeg sove av meg rusen jeg ved et uhell har pådratt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. januar 2012 #703 Del Skrevet 28. januar 2012 vær forsiktig! Et uhell kommer sjeldent alene heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. januar 2012 #704 Del Skrevet 28. januar 2012 Rødt hår! Jeg sverger forøvrig til Batiste sin tørrshampoo med farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #705 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg drakk masse masse whisky i går, men er helt finfin i dag? Ikke uggen, og uten den forbanna fylleangsten. Skjer a? Kvelden var helt super, den! Masse hyggelige mennesker, morsomme taler, vannvittig mye mat. Hønsesuppe til forrett, haggis med tilbehør til hovedrett, to (!!!) desserter som vare creme brulee og trifle, og i ettiden i natt kom ost og kjeks på bordet. God form til tross: det er obligatorisk sofasitting i dag. Jeg sitter og vurderer å kjøpe spill. Nusselig nettspill, med verdens søteste små roboter i, og helt utrolig kul grafikk. Machinarium Pek-og-klikk-spill, med artige, originale og ikke alt for håpløse løsninger. Og koster 60 kroner. *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 29. januar 2012 #706 Del Skrevet 29. januar 2012 Høres ut som en kjempefin kveld! Kjenner det snart er på tide med middag etter å ha lest om all maten. Machinarium er veldig kult, absolutt verdt de 60 kronene. Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. januar 2012 #707 Del Skrevet 29. januar 2012 Om noe er verdt 60 kroner, så er det Machinarium, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #708 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeebus, nå var det polsk (?) spam på alle bauger og kanter i detta forumet. Spam uten vikingkor er bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 30. januar 2012 #709 Del Skrevet 30. januar 2012 Monty Python Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. januar 2012 #710 Del Skrevet 30. januar 2012 Åh jeg er sååååå dårlig på slike spill! Prøvde demoen og står helt fast allerede ved den broen ... Men, det ser gøy ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #711 Del Skrevet 30. januar 2012 Åh jeg er sååååå dårlig på slike spill! Prøvde demoen og står helt fast allerede ved den broen ... Men, det ser gøy ut! Jeg blir fort utålmodig når de går rett på kjempekompliserte-og-ulogiske løsninger. Har spilt endel Escape the room-spill på nett, og noen av dem er virkelig på syre, altså. Den der virker litt mer logisk, ihvertfall på demonivå. Og søt! Søtsøtsøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. januar 2012 #712 Del Skrevet 30. januar 2012 Veldig søt, enig i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #713 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg vil ha en liten robot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #714 Del Skrevet 30. januar 2012 Made my day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2012 #715 Del Skrevet 30. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 30. januar 2012 #716 Del Skrevet 30. januar 2012 Haha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. januar 2012 #717 Del Skrevet 30. januar 2012 Nå skal jeg være partypooper og si at Syoss-fargen har elendig holdbarhet. Jeg har testa de fleste slike rødfarger på markedet, og Syoss sin sitter veldig dårlig, hvertfall i mitt hår. Snakker om søte spill, hvis du har en PS3 så MÅ du teste Limbo. Fåes i PS-store. Og hei btw, landa visst her jeg. Jeg fulgte faktisk bloggen din før jeg fant ut at du var deg. Or something! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. januar 2012 #718 Del Skrevet 30. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. januar 2012 #719 Del Skrevet 30. januar 2012 Limbo, ja, det er et godt tips. Ser for meg at det er Ping-vennlig. (Samt også Little Big Planet!). Ahem, geek out. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. januar 2012 #720 Del Skrevet 30. januar 2012 Eneste er at Limbo er IKKE noe særlig kult om man har et stort snev av edderkoppfobi *host* Men det er verdt angsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå