Gjest Katee Skrevet 25. januar 2012 #681 Del Skrevet 25. januar 2012 ? :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2012 #682 Del Skrevet 25. januar 2012 Åh, den siste. Men så har jeg en forkjærlighet for philadelphiaost også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 25. januar 2012 #683 Del Skrevet 25. januar 2012 Var nettopp på Finn for å se etter jobber og dette var en av de nyeste så da tenkte jeg selvfølgelig på deg. :happy: Vann i munnen av alle forslagene dine! Heldig vertskap som får så hyggelige gjester på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #684 Del Skrevet 26. januar 2012 Hihi, så søte dere er som teppebomber meg med jobbannonser! Jeg er nok litt underkvalifisert for den siste der, og jeg mistenker i tillegg at den kommer til å få et ras av søknader. Kjiper'n. I dag skal jeg på jobbintervju, for et heltidsvikariat som trolig kan vare frem til jeg har feltarbeid igjen. Det har absolutt ingen ting med arkeologi å gjøre, men er likevel innenfor et område hvor det hadde vært greit å få mer kompetanse. Det at det er heltid er jo litt "dumt" mtp førerkortet og slikt, men samtidig så hadde det jo betydd mer penger i kassa og mindre lediggang. Egentlig er det en win-win-situasjon her; får jeg jobben er det nyttig erfaring og lønn, får jeg den ikke kan jeg fokusere på alt annet. Jeg mistenker vel at jeg stiller litt svakt siden jeg vet en annen som skal intervjues har mer erfaring på dette området enn meg, og jeg i tillegg har en tidsfrist på hvor lenge jeg kan jobbe. Men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2012 #685 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg mistenker vel at jeg stiller litt svakt siden jeg vet en annen som skal intervjues har mer erfaring på dette området enn meg, og jeg i tillegg har en tidsfrist på hvor lenge jeg kan jobbe. Men vi får se. Men samtidig så ble du tross alt innkalt til intervju, så det betyr jo at de vurderer deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #686 Del Skrevet 26. januar 2012 Kommer fra intervjuet nå. Hjelp, den jobben var mer omfattende enn jeg trodde! Masse ting som jeg har null erfaring med, og som hørtes skumle ut. Jaja, det gjorde ihvertfall at jeg gjorde et ærlig intervju både i forhold til kunnskap og engasjement. Så om jeg (mot formodning) får den er det på de rette premissene. *angst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 26. januar 2012 #687 Del Skrevet 26. januar 2012 Det handler ikke alltid bare om kvalifikasjonene, man skal jo gjerne ha en viss form for kjemi med personen som ansettes! Personlige egenskaper kan veie opp for manglende erfaring. Syns du skal søke på den det ble linket til også, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #688 Del Skrevet 26. januar 2012 Altså, den hørtes egentlig ganske spennende ut. Men såpass omfattende at jeg tipper jeg ville begynt å få kontoll på ting sånn ca. når vikariatet går ut. Det er litt turn-off for min del, men vi får se Ellers: HYYYYYYYL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #689 Del Skrevet 26. januar 2012 *lager midlertidig shoppingdagbok og rosablogg* Var på Vita i stad, for å kjøpe hårfarge. Kom ut med litt mer. Hups. (det ble riktignok delvis betalt med et gavekort, så det så!) Hårfargen: Har ikke funnet den perfekte røde hjemmefargen enda. Jeg har jo brukt henna i evigheter, og har prøvd å finne noe som ligner på den - den er liksom både dyprød og med kobbertoner. Har gitt det litt opp, og prøver helelr en ny nyanse. Denne er det litt lilla/blått i, kan bli spennende. Også var det fint design på boksen. Svart og minimalistisk. Jeg er en sucker for sånt. Ny tørrsjampo: HURRA! Jeg liker tørrsjampoen til Lee Stafford veldig godt, men sliter med at håret blir blast og lyst. Faktisk litt grått, særlig på den brune etterveksten min. Med det resultat at det ser ut som om jeg har farget håret mitt fordi det er grått. Noe det ikke er. I det hele tatt. Jeg har ETT hvitt hår i høyre øyenbryn, som jeg lar være å nappe ut av ren vil-ikke-være-med-på-alders-hysteriet-trass. Trass til tross: greit å ikke se ut som om man har mer grått enn man faktisk har. Hurra for mørke tørrsjampoer! Om man skal være øknomisk, miljøvennlig og/eller er i en fetthårkrisesituasjon, så kan jeg bekrefte at tipset jeg fikk av Airi Chicako (bare jeg som savner henne? ) faktisk funker: Maizena. Jepp. Blir blast det og, men bedre enn ingen ting. Og sjampo, balsam og hårolje fra Arganoil-serien til Lee Stafford. Jeg kjøper jo aldri noe (elektronikk, bøker, blender, sjampo) uten å sjekke reviews og slikt på nettet, så jeg stod med smarttelefonen foran hårpleiehylla. Da en av de ansatte kom bort for å spørre om jeg trenger hjelp, svarte jeg litt fraværende "Hm? Å, nei, det er greit - jeg har googla det". Som ikke det var nok, hentet jeg pakke fra LaRedoute etterpå (det var jo masseselvmord blant buksene mine i vinter). Med ny bukse og ny genser (alt for store bilder til å lime inn her). Og på toppen av det hele, så var jeg innom Meny og satt ny verdensrekord i usunn handlepose. Jeg skal jo lage sjokoladetrøfler. Det er sjokolade i dem. Og annet usunt. Jeg kjøpte kremfløte, Philadelphia (stor boks), godt over et halvt kilo sjokolade, meierismør og shortbread (=søte kjeks med endel fett i). Følte nesten for å presisere for kassadama at "jeg spiste masse grønnsaker til lunsj i dag altså, jeg lover! Lover! IKKE DØM MEG!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2012 #690 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg fikk faktisk gåsehud da jeg så hyyyyl-linken din. Så gøy med shopping. :happy: Jeg spinker og sparer på alt jeg har nå, for om en uke blir det maratonshopping i Lisboa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 26. januar 2012 #691 Del Skrevet 26. januar 2012 Åh, Ricky Gervais. Jeg så det tidligere i dag og har lagt inn når billettsalget starter med påminnelse i kalenderen min. Men hva blir prisen mon tro? Det blir sikkert hakeslepp-nivå på den, men hvis det hadde vært en relativt akseptabel pris så hadde det vært en kul 4-årsgave til kjæresten (det er altså forholdet som fyller 4 år, ikke kjæresten ). Moro med shopping! Toppen du hadde kjøpt var kjempefin Sjokoladetrøfler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #692 Del Skrevet 27. januar 2012 Nå skal jeg ut og være trillepike igjen :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 27. januar 2012 #693 Del Skrevet 27. januar 2012 Åhh, rødt hår er så fint Hele FB veggen min er bombardert av folk som prøver å få tak i billetter til det showet, så jeg mistenker at de kommer til å være svinedyre og forsvinne med en gang. Ihvertfall hvis resten av Norge oppfører seg som min omgangskrets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #694 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg trives veldig med rødt hår. Om ikke folk har for vane å juge meg rett opp i fjeset, så kler jeg det visst også. Åeeeeh. Jeg blir så irritert når andre skal nevne det showet - kan de ikke bare holde kjeft så ikke fler får vite om det, da? Såvidt jeg husker legges billettene ut kl 9 på mandag. Vilhavilhavilha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #695 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg ler meg ihjel! Tatt.på.kornet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 27. januar 2012 #696 Del Skrevet 27. januar 2012 Rosapingting fanget interessen min med den tørrshampoen. Er det vrient å bruke for langt/tykt hår tror du? Og HA og sju plusser på siste link. Selv om jeg bare kan gi en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 27. januar 2012 #697 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg ler meg ihjel! Tatt.på.kornet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. januar 2012 #698 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg ler meg ihjel! Tatt.på.kornet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #699 Del Skrevet 27. januar 2012 (hm, det ble litt mer blått i det bildet enn det skulle være. Hodet mitt ser allermest ut som et blodbad) Tirkes: tror ikke det skal være noe problem. Det skal jo bare brukes ved røttene, så da har man litt mer kontroll på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. januar 2012 #700 Del Skrevet 27. januar 2012 Oi, kult Du må legge ut bilde etterpå også, når håret er blitt tørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå