Pingting Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #561 Del Skrevet 6. januar 2012 *rydder plass i kofferten til Belle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 6. januar 2012 #562 Del Skrevet 6. januar 2012 Egypt, så kult! Selv om yrket ditt ikke akkurat innebærer et hav av stillinger, så høres det i hvert fall veldig spennende ut det som er. Også det i Norge, men spesielt når du kanskje får ta en svipptur til Egypt og jobbe litt. Godt å ha tannlegen unnagjort selv om det svir i lommeboka. GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2012 #563 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg ble ikke så veldig traumatisert da jeg var i Kairo, men så er jo jeg totalt ubrukelig når det gjelder sjekking og jeg tror bare at folk er hyggelige med meg Dog, sant skal sies, etter at guiden skulle holde meg i hånden i 7 timer i strekk så ante jeg ugler i mosen. Men sånn generelt sett så er det for mye mose som dekker de der uglene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 6. januar 2012 #564 Del Skrevet 6. januar 2012 Dog, sant skal sies, etter at guiden skulle holde meg i hånden i 7 timer i strekk så ante jeg ugler i mosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. januar 2012 #565 Del Skrevet 6. januar 2012 *rydder plass i kofferten til Belle* (da skal du få være med til Lisboa også. Må bare finne plass til både deg og Diddles. Og alle de obligatoriske parene med sko. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. januar 2012 #566 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg ble ikke så veldig traumatisert da jeg var i Kairo, men så er jo jeg totalt ubrukelig når det gjelder sjekking og jeg tror bare at folk er hyggelige med meg Dog, sant skal sies, etter at guiden skulle holde meg i hånden i 7 timer i strekk så ante jeg ugler i mosen. Men sånn generelt sett så er det for mye mose som dekker de der uglene altså Sjekking?? Jeg vil ikke kalle det vi ble utsatt for for sjekking. Vi ble forfulgt, puset på og prøvd solgt på markeder for 200 kameler. Så der ble det anmeldelse og greier Endret 6. januar 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2012 #567 Del Skrevet 6. januar 2012 Ai, det opplevde jeg ikke i Egypt. I Marokko derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. januar 2012 #568 Del Skrevet 6. januar 2012 Yay for Egypt, så genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #569 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er rimelig tykke moselag og bittesmå ugler her i gården også, Al. Er en grunn til at jeg holder meg til Angry Birds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #570 Del Skrevet 6. januar 2012 Noen som trenger å friske opp førstehjelpskunnskapene sine her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2012 #571 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er rimelig tykke moselag og bittesmå ugler her i gården også, Al. Er en grunn til at jeg holder meg til Angry Birds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #572 Del Skrevet 7. januar 2012 Lørdag Sov leeenge. Bakte scones til frokost. Har drukket te med venninne. Sløver i sofaen. Skal ut på whiskysmaking med middag. Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. januar 2012 #573 Del Skrevet 7. januar 2012 Lørdager er best Hva skal dere spise til whiskyen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 7. januar 2012 #574 Del Skrevet 7. januar 2012 Hva skal dere spise til whiskyen da? Invitasjonen sier: "Middag er reinsdyrsteik med rødvinsaus og skikkelig diggbare grønnsaker med bacon." Unnskyld, jeg skal tørke opp sikkelet etter meg, kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. januar 2012 #575 Del Skrevet 7. januar 2012 Yummy! Kos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #576 Del Skrevet 7. januar 2012 Sikler i dagboka mi... mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. januar 2012 #577 Del Skrevet 7. januar 2012 For en herlig lørdag! Og reinsdyrsteik er utrolig godt! Det er faktisk det jeg er vokst opp med å ha på julaften. Vi fikk også ny whisky denne uka. Ardbeg. Koste meg med et lite glass i går. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #578 Del Skrevet 7. januar 2012 Skål! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 7. januar 2012 #579 Del Skrevet 7. januar 2012 Suppa ble kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. januar 2012 #580 Del Skrevet 8. januar 2012 Reinsdyrstek er kjempegodt!! Det hadde vi som hovedrett til bryllupsmiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå