Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ping! Hva slags sennep har du i suppa? Jeg spiser aldri det, og det fins 10.000 forskjellige sorter :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sennep i suppe?! No har eg høyrt det, også!

Kva gjer du vaken på denne tida av døgnet, Gabs? :sovne:

Skrevet

Ping! Hva slags sennep har du i suppa? Jeg spiser aldri det, og det fins 10.000 forskjellige sorter :sjenert:

Vi hadde to typer i kjøleskapet: dijon, og en som er blandet med honning. Jeg synes kanskje honning var i drøyeste laget, så jeg tok dijon. Men altså, jeg tror man kan bruke hva som helst jeg - det kjennes ikke SÅ godt på smaken. Selv om det sikkert er greit å være obs på hvor sterk den er, sånn at man plutselig ikke har drept hele suppa :gjeiper:

Sennep i suppe?! No har eg høyrt det, også!

Er det rart? :klo:

Jeg sov, jeg! *flink* :nigo:

Hei, Pingting! :goodbye:

Hei!

Skrevet (endret)

:bond::bolledeig::nigo::skya: :happy: :laugh::kaklehone::sol::hoppe::daane::hoppendeglad::tommelsmil::overrasket::danser::danse::biggrin:

Jeg skal kanskje få jobbe i Egypt.

:overrasket::bond::danse::bolledeig:

Kanskje. Om kjempelenge (oktober). I noen uker. Med lite lønn. MEN LIKEVEL!

Endret av Pingting
Skrevet

Wow, gratulerer!! :hoppendeglad:

Du sier "kanskje". Når blir det sikkert? Er det opp til deg? Wohooo!! :bolledeig:

Skrevet

Det er en tegnejobb via et tysk universitet. Keramikk, såvidt jeg husker.

"kanskje" fordi de har litt usikker finansiering og denslags. Og om jeg får fast jobb i Norge blir jo det prioritert. Tror ikke jeg skal forvente mye ifht lønn, men hun jeg kjenner som skal jobbe der nå i vår får dekket flyturen, kost og losji og får bittelitt til. Greit for meg!

Skrevet

:bond: :bolledeig :nigo::skya: :happy: :laugh::kaklehone::sol::hoppe::daane::hoppendeglad::tommelsmil::overrasket::danser: :danse :biggrin

Jeg skal kanskje få jobbe i Egypt.

:overrasket::bond::danse::bolledeig:

Kanskje. Om kjempelenge (oktober). I noen uker. Med lite lønn. MEN LIKEVEL!

:bolledeig: Å, fantastisk!

Skrevet

WOW, Egypt!!! :hoppe: Det er jo en fantastisk mulighet Pingting!! Jeg krysser fingrene for at den jobben blir din! :bolledeig:

Nei altså, eg fekk ikkje sova, så då låg eg og lura på kva eg skulle lage til middag i morgon. Og så fekk eg plutseleg sånn senneps-angst. :overrasket:

Skrevet

Nei altså, eg fekk ikkje sova, så då låg eg og lura lurte på kva eg skulle lage til middag i morgon. Og så fekk eg plutseleg sånn senneps-angst. :overrasket:

;)

Skrevet

Men altså, det er ikke verdt det å kjøpe sennep bare for å putte i den der suppa. God uten også!

Skrevet

;)

PØH :jolie:

:fnise:

Jeg har et glass med sennep i kjøleskapet! Den funker sikkert :jepp:

Skrevet (endret)

Hvor i Egypt da?

Veldig glad på dine vegne, men kjenner jeg er skeptisk også :ler:

Jeg bodde i Cairo i 5 uker under studietiden (prosjekt) og vi var sjeleglade da vi kom hjem. Trodde vi skulle bli spist opp og glana i hjel av alle mannfolka. Det var slitsomt det :fnise:

Men uansett: :hoppe::danser: : for en mulighet!

Endret av Frigg
Skrevet

EGYPT???!!!

OMG!!! Så dritkult!!!!! :hoppe:

Skrevet

Hvor i Egypt da?

Veldig glad på dine vegne, men kjenner jeg er skeptisk også :ler:

Jeg bodde i Cairo i 5 uker under studietiden (prosjekt) og vi var sjeleglade da vi kom hjem. Trodde vi skulle bli spist opp og glana i hjel av alle mannfolka. Det var slitsomt det :fnise:

Men uansett: :hoppe::danser: : for en mulighet!

Qantir heter det, er visst en liten landsby nesten 10 mil fra Cairo.

Ja, er klar over det der. har ei venninne som studerte i Cairo i et halvt år eller noe sånt. I følge henne kan det være greit å lære seg å si "kom deg vekk" og "NEIJEGVILIKKEKJØPENOEFORFAEN!" :gjeiper:

Er jo litt kjekt å kjenne ei som skal dit før jeg eventuelt skal, så kan jeg få tilstandsrapport. Selv om hun er typen som er veeeldig uskyldig og litt redd for alt :fnise:

EGYPT???!!!

OMG!!! Så dritkult!!!!! :hoppe:

JEG VET! :daane::hoppe:

Skrevet

Litt av en dag i dag. Først NAV, så tannlegen. :ler:

Har allerede fått unna NAV, nå er jeg registrert som arbeidssøker og har levert krav om dagpenger. I ettermiddag skal jeg se litt etter ledige vikariater og denslags. Forhåpentligvis slipper jeg å gå på dagpenger så veldig lenge, jeg vil jo aller helst gjøre noe :)

Skrevet

Jeg skal også ha med Norges AvfallsVesen å gjøre idag: det er på tide å søke kontantstøtte. Så får vi se når de kontantene faktisk kommer...:dry:

Skrevet

Først av alt: Egypt! :overrasket::hakeslepp: :misunnelig: Fytti så kult. Jeg er nemlig skap-egyptolog-wannabe og har både ''How to write your own hieroglyphs'', ''Ægypt; Faraonernes verden'', og ''Nefertiti'' som sengelektyre. Snart kommer ''Myths and mythology of ancient Egypt'' i postkassen også. Årh, kan jeg få være med i kofferten? Pretty please? :fnise:

NorgesAVfallsvesen. :hoho:

Håper det gikk fint hos tannlegen! :klem:

Skrevet

Ferdig hos tannlegen! Jeg har det bra, men lommeboka mi er traumatisert og bortimot suicidal. Dessuten fikk jeg bedøvelse på begge sider i overkjeven, så jeg ser ut som en litt suspekt etterligning av Angelina Jolie, og føler meg som Daffy Duck. Snakker sånn som ham også.

Fredagsunderholdning:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...