Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sennep i suppe?! No har eg høyrt det, også!

Kva gjer du vaken på denne tida av døgnet, Gabs? :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ping! Hva slags sennep har du i suppa? Jeg spiser aldri det, og det fins 10.000 forskjellige sorter :sjenert:

Vi hadde to typer i kjøleskapet: dijon, og en som er blandet med honning. Jeg synes kanskje honning var i drøyeste laget, så jeg tok dijon. Men altså, jeg tror man kan bruke hva som helst jeg - det kjennes ikke SÅ godt på smaken. Selv om det sikkert er greit å være obs på hvor sterk den er, sånn at man plutselig ikke har drept hele suppa :gjeiper:

Sennep i suppe?! No har eg høyrt det, også!

Er det rart? :klo:

Jeg sov, jeg! *flink* :nigo:

Hei, Pingting! :goodbye:

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond::bolledeig::nigo::skya: :happy: :laugh::kaklehone::sol::hoppe::daane::hoppendeglad::tommelsmil::overrasket::danser::danse::biggrin:

Jeg skal kanskje få jobbe i Egypt.

:overrasket::bond::danse::bolledeig:

Kanskje. Om kjempelenge (oktober). I noen uker. Med lite lønn. MEN LIKEVEL!

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer!! :hoppendeglad:

Du sier "kanskje". Når blir det sikkert? Er det opp til deg? Wohooo!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en tegnejobb via et tysk universitet. Keramikk, såvidt jeg husker.

"kanskje" fordi de har litt usikker finansiering og denslags. Og om jeg får fast jobb i Norge blir jo det prioritert. Tror ikke jeg skal forvente mye ifht lønn, men hun jeg kjenner som skal jobbe der nå i vår får dekket flyturen, kost og losji og får bittelitt til. Greit for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: :bolledeig :nigo::skya: :happy: :laugh::kaklehone::sol::hoppe::daane::hoppendeglad::tommelsmil::overrasket::danser: :danse :biggrin

Jeg skal kanskje få jobbe i Egypt.

:overrasket::bond::danse::bolledeig:

Kanskje. Om kjempelenge (oktober). I noen uker. Med lite lønn. MEN LIKEVEL!

:bolledeig: Å, fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, Egypt!!! :hoppe: Det er jo en fantastisk mulighet Pingting!! Jeg krysser fingrene for at den jobben blir din! :bolledeig:

Nei altså, eg fekk ikkje sova, så då låg eg og lura på kva eg skulle lage til middag i morgon. Og så fekk eg plutseleg sånn senneps-angst. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså, eg fekk ikkje sova, så då låg eg og lura lurte på kva eg skulle lage til middag i morgon. Og så fekk eg plutseleg sånn senneps-angst. :overrasket:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, det er ikke verdt det å kjøpe sennep bare for å putte i den der suppa. God uten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i Egypt da?

Veldig glad på dine vegne, men kjenner jeg er skeptisk også :ler:

Jeg bodde i Cairo i 5 uker under studietiden (prosjekt) og vi var sjeleglade da vi kom hjem. Trodde vi skulle bli spist opp og glana i hjel av alle mannfolka. Det var slitsomt det :fnise:

Men uansett: :hoppe::danser: : for en mulighet!

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Egypt da?

Veldig glad på dine vegne, men kjenner jeg er skeptisk også :ler:

Jeg bodde i Cairo i 5 uker under studietiden (prosjekt) og vi var sjeleglade da vi kom hjem. Trodde vi skulle bli spist opp og glana i hjel av alle mannfolka. Det var slitsomt det :fnise:

Men uansett: :hoppe::danser: : for en mulighet!

Qantir heter det, er visst en liten landsby nesten 10 mil fra Cairo.

Ja, er klar over det der. har ei venninne som studerte i Cairo i et halvt år eller noe sånt. I følge henne kan det være greit å lære seg å si "kom deg vekk" og "NEIJEGVILIKKEKJØPENOEFORFAEN!" :gjeiper:

Er jo litt kjekt å kjenne ei som skal dit før jeg eventuelt skal, så kan jeg få tilstandsrapport. Selv om hun er typen som er veeeldig uskyldig og litt redd for alt :fnise:

EGYPT???!!!

OMG!!! Så dritkult!!!!! :hoppe:

JEG VET! :daane::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av en dag i dag. Først NAV, så tannlegen. :ler:

Har allerede fått unna NAV, nå er jeg registrert som arbeidssøker og har levert krav om dagpenger. I ettermiddag skal jeg se litt etter ledige vikariater og denslags. Forhåpentligvis slipper jeg å gå på dagpenger så veldig lenge, jeg vil jo aller helst gjøre noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha med Norges AvfallsVesen å gjøre idag: det er på tide å søke kontantstøtte. Så får vi se når de kontantene faktisk kommer...:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Egypt! :overrasket::hakeslepp: :misunnelig: Fytti så kult. Jeg er nemlig skap-egyptolog-wannabe og har både ''How to write your own hieroglyphs'', ''Ægypt; Faraonernes verden'', og ''Nefertiti'' som sengelektyre. Snart kommer ''Myths and mythology of ancient Egypt'' i postkassen også. Årh, kan jeg få være med i kofferten? Pretty please? :fnise:

NorgesAVfallsvesen. :hoho:

Håper det gikk fint hos tannlegen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig hos tannlegen! Jeg har det bra, men lommeboka mi er traumatisert og bortimot suicidal. Dessuten fikk jeg bedøvelse på begge sider i overkjeven, så jeg ser ut som en litt suspekt etterligning av Angelina Jolie, og føler meg som Daffy Duck. Snakker sånn som ham også.

Fredagsunderholdning:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...