Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #521 Del Skrevet 3. januar 2012 Bortsett fra soppen, da. Jeg er ikke SÅ glad i sopp, med mindre den er stuet. Hva anbefaler du o'store matorakel at jeg erstatter den med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #522 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg leste forresten hele det lange innlegget tidligere, men da var jeg så sliten at jeg måtte ha en pause, så jeg fikk ikke kommentert noe. Bare så du vet det. Naww Bortsett fra soppen, da. Jeg er ikke SÅ glad i sopp, med mindre den er stuet. Hva anbefaler du o'store matorakel at jeg erstatter den med? Hm. mer kylling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #523 Del Skrevet 3. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #524 Del Skrevet 3. januar 2012 Lille røde hvisket nettopp i øret mitt at baconterninger nok også kan funke. Lille hvite er ikke enig, og mumlet noe om spinatblader eller sellerirot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2012 #525 Del Skrevet 3. januar 2012 Pastinakk er sikkert også godt oppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #526 Del Skrevet 3. januar 2012 *nikker enig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #527 Del Skrevet 3. januar 2012 Den lille røde karen din har nok sett for mye på epic meal time, ping Sellerirot og pastinakk er godt, men jeg tror faktisk at jeg tar blomkål istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2012 #528 Del Skrevet 3. januar 2012 Blomkål? Frivillig? Blomkål egner seg kun som fyllmasse i selleri- og persillerotkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. januar 2012 #529 Del Skrevet 3. januar 2012 Hm..... Jeg syns blomkål er kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #530 Del Skrevet 3. januar 2012 D'ærkke en kar, d'ær en liten Ping! Bare...ond. (mellom oss så har hun kul kjole) Blomkål tror jeg også funker! Fordi det er godt! Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. januar 2012 #531 Del Skrevet 3. januar 2012 Jaggu har du ikke vært gjennom mye den siste tiden. Men når jeg leser her inne så får jeg en følelse av at du er glad og livlig sammen med den lille hvite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. januar 2012 #532 Del Skrevet 3. januar 2012 Litt sent ute, men jeg ville da gi deg en real for det lange innlegget ditt. Livet er noe dritt noen ganger, men heldigvis finnes det mye som drar oss opp igjen. (Dagmar er forresten en real bitch ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #533 Del Skrevet 4. januar 2012 Takk for det, Frigg og Al. Ja, jeg er heldig som har masse fint i livet mitt. Kan ikke klage - på gjennomsnittet ihvertfall! I dag skal jeg jobbe litt. Har igjen litt over en arbeidsdag på tegnejobben jeg fikk før jul. Så i dag skal jeg klå på noen gamle greier, det er alltid like stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. januar 2012 #534 Del Skrevet 4. januar 2012 (det var det jeg greide midt i ammetåka ) Neida. Synd å høre med svigerfar, Dagmar og traurig(isj) jul, men samtidig synes jeg det er kjempebra at du ser det positive i ting. Lille hvite FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 4. januar 2012 #535 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen fiskedame! En hemmelig dame. (Les nicket baklengs og lat som om du er engelsk med dysleksi). Shhh, is a sekrit. NÅ leste jeg om låvedøra! Yikes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2012 #536 Del Skrevet 4. januar 2012 Morn, Pingu Jeg digger forøvrig navnet Tirkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #537 Del Skrevet 4. januar 2012 HYL! Vilikketiltannlegen! X( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2012 #538 Del Skrevet 4. januar 2012 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #539 Del Skrevet 4. januar 2012 Null nye hull, heldigvis. Men to gamle fyllinger må byttes ut. Det betyr at jeg har vært flink, men at jeg må ut med masse penger likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2012 #540 Del Skrevet 4. januar 2012 For noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå