Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...

Pingting

Anbefalte innlegg

:vinke::kaffekopp:

Hansa julebrus! :opplyser:

Saklig! :hoho:

Joa, det går seg nok til den kjøringa. Skal øvelseskjøre med J-man og, det hjelper.

Men først: jul. Jeg reiste hjem i dag, ligger lettere henslengt i senga på det gamle rommet mitt nå. Mamma har tvangsforet(ish) meg med rødvin. J-man ble med hit (men har dratt igjen), og vihadde familiens sedvanlige gave-bytte-risengrynsgrøt. Jeg fant mandelen! :nigo:

Åh, og: Jeg er jo enebarn. Men har heldigvis en samboer med søsken som har barn. I år har jeg for første gang signert en til-fra-lapp som «tante pingting». er jo bare filletante, og ugift atpåtil, men ååååh fine følelsen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, og: Jeg er jo enebarn. Men har heldigvis en samboer med søsken som har barn. I år har jeg for første gang signert en til-fra-lapp som «tante pingting». er jo bare filletante, og ugift atpåtil, men ååååh fine følelsen :rodmer:

Så koselig! :rodmer: Gleder meg sånn til jeg kan gjøre det samme. Samboeren har en niese, men det er barnet til halvsøsteren hans og de/vi snakkes så sjelden at jeg ikke føler jeg kan bare "ta" tante-tittelen. Men tro meg, så fort jeg ser mitt stikk til å gjøre det.. :lur:

Så slem moren din er som tvangsforer deg med rødvin :fnise: Høres mildt sagt dødskoselig ut å være hjemme, lett henslengt i senga, gavebytting og risgrøt osv. :hjerte:

Kos deg videre! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fint. :) Men innimellom all rødvinen så krabber jeg rundt på alle fire og skrubber tregulv og sånt, bare så det er sagt altså! :opplyser:

Samtidig så er det litt rart. Dette er første jula etter at foreldrene mine flytta fra hverandre. Vi skal ferie hos familien til mamma som vanlig, og pappa skal faktisk være med. Det er jeg glad for. Men alle forberedelsene er uten ham. Trist, selv om jeg jo selvfølgelig skjønner at det må bli sånn. Jeg gruer meg litt til jul, på en måte. Det er ikke noe galt med de vi feirer hos, men jeg har fryktelig lite til felles med dem og kjeder meg fort der. Og da blir det mer tid til overs til å tenke på sånt som skilsmisser og all mulig annen drit og å legge merke til alt som er påminnelser om at her er ikke alt som det skal og at ikke alle funker som de skal og at ting har vært litt dumt en lang stund og ææææsj :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj du har flytta heim til Norge skjønner eg. Masse har nok skjedd med deg som med oss. Håper du får ei fin jul uansett. Eg skal følge med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er sånn "årntli" tante til 3,5, hvorav den eldste nå er 20 år. ;) (Begynner å føle meg gammel...).

Ellers får du ha en fortreffelig jul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj du har flytta heim til Norge skjønner eg. Masse har nok skjedd med deg som med oss. Håper du får ei fin jul uansett. Eg skal følge med her.

For halvannet år siden :fnise:

hyggelig å se deg her inne igjen! :)

jula blir nok ...helt ok. kan ikke se for meg at det blir helt katastrofe, altså.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare mobilen å surfe på, og mobilnettet her er usaklig treigt. Så jeg har ikke tålmodighet til å stikke innom alle dagbøkene deres, men sier det her: god jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...