Pingting Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #481 Del Skrevet 21. desember 2011 Hansa julebrus! Saklig! Joa, det går seg nok til den kjøringa. Skal øvelseskjøre med J-man og, det hjelper. Men først: jul. Jeg reiste hjem i dag, ligger lettere henslengt i senga på det gamle rommet mitt nå. Mamma har tvangsforet(ish) meg med rødvin. J-man ble med hit (men har dratt igjen), og vihadde familiens sedvanlige gave-bytte-risengrynsgrøt. Jeg fant mandelen! Åh, og: Jeg er jo enebarn. Men har heldigvis en samboer med søsken som har barn. I år har jeg for første gang signert en til-fra-lapp som «tante pingting». er jo bare filletante, og ugift atpåtil, men ååååh fine følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 21. desember 2011 #482 Del Skrevet 21. desember 2011 Åh, og: Jeg er jo enebarn. Men har heldigvis en samboer med søsken som har barn. I år har jeg for første gang signert en til-fra-lapp som «tante pingting». er jo bare filletante, og ugift atpåtil, men ååååh fine følelsen Så koselig! Gleder meg sånn til jeg kan gjøre det samme. Samboeren har en niese, men det er barnet til halvsøsteren hans og de/vi snakkes så sjelden at jeg ikke føler jeg kan bare "ta" tante-tittelen. Men tro meg, så fort jeg ser mitt stikk til å gjøre det.. Så slem moren din er som tvangsforer deg med rødvin Høres mildt sagt dødskoselig ut å være hjemme, lett henslengt i senga, gavebytting og risgrøt osv. Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #483 Del Skrevet 22. desember 2011 Ja, det er fint. Men innimellom all rødvinen så krabber jeg rundt på alle fire og skrubber tregulv og sånt, bare så det er sagt altså! Samtidig så er det litt rart. Dette er første jula etter at foreldrene mine flytta fra hverandre. Vi skal ferie hos familien til mamma som vanlig, og pappa skal faktisk være med. Det er jeg glad for. Men alle forberedelsene er uten ham. Trist, selv om jeg jo selvfølgelig skjønner at det må bli sånn. Jeg gruer meg litt til jul, på en måte. Det er ikke noe galt med de vi feirer hos, men jeg har fryktelig lite til felles med dem og kjeder meg fort der. Og da blir det mer tid til overs til å tenke på sånt som skilsmisser og all mulig annen drit og å legge merke til alt som er påminnelser om at her er ikke alt som det skal og at ikke alle funker som de skal og at ting har vært litt dumt en lang stund og ææææsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 22. desember 2011 #484 Del Skrevet 22. desember 2011 oj du har flytta heim til Norge skjønner eg. Masse har nok skjedd med deg som med oss. Håper du får ei fin jul uansett. Eg skal følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2011 #485 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Håper du får en skikkelig fin jul, Pingting! God Jul! Endret 22. desember 2011 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. desember 2011 #486 Del Skrevet 22. desember 2011 Hehe, jeg er sånn "årntli" tante til 3,5, hvorav den eldste nå er 20 år. (Begynner å føle meg gammel...). Ellers får du ha en fortreffelig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #487 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) oj du har flytta heim til Norge skjønner eg. Masse har nok skjedd med deg som med oss. Håper du får ei fin jul uansett. Eg skal følge med her. For halvannet år siden hyggelig å se deg her inne igjen! jula blir nok ...helt ok. kan ikke se for meg at det blir helt katastrofe, altså. Endret 22. desember 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. desember 2011 #488 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #489 Del Skrevet 24. desember 2011 Har bare mobilen å surfe på, og mobilnettet her er usaklig treigt. Så jeg har ikke tålmodighet til å stikke innom alle dagbøkene deres, men sier det her: god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. desember 2011 #490 Del Skrevet 25. desember 2011 God jul, Pingu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 26. desember 2011 #491 Del Skrevet 26. desember 2011 Fortsatt god jul! Håper dere har kost dere masse selv om det ble litt annerledes i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. desember 2011 #492 Del Skrevet 29. desember 2011 Håper du har en fin romjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2011 #493 Del Skrevet 31. desember 2011 Håper du får en riktig fin nyttårsaften, Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2011 #494 Del Skrevet 31. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. desember 2011 #495 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2011 #496 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #497 Del Skrevet 1. januar 2012 *hikk* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2012 #498 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. januar 2012 #499 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. januar 2012 #500 Del Skrevet 1. januar 2012 :setter frem en reparasjonsøl og en paracet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå