J-Man Skrevet 9. desember 2011 #461 Del Skrevet 9. desember 2011 J-man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 9. desember 2011 #462 Del Skrevet 9. desember 2011 Tenkte jeg skulle oppdatere meg litt i dagboka, men her var det jo bare usaklige diskusjoner om julebrus! Alle vet jo at det er Lerum som er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #463 Del Skrevet 9. desember 2011 Pøh! Det ble pizza til middag. Klager ikke. :happy: Også fikk jeg så grelt lyst på dessert, så nå har jeg laget pannacotta med hvit sjokolade, som skal serveres med pasjonsfruktcoulis og bringebær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. desember 2011 #464 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg tenkte jeg skulle innom her for å se hvordan det stod til, men så handler det jo bare om mat og drikke her, så jeg angrer litt. Kanskje jeg kan få en kortversjon av Pingens liv siden innlevering av masteren i førjulsgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #465 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg tenkte jeg skulle innom her for å se hvordan det stod til, men så handler det jo bare om mat og drikke her, så jeg angrer litt. Kanskje jeg kan få en kortversjon av Pingens liv siden innlevering av masteren i førjulsgave? Haha, så søtt! Den kort-korte versjonen: skuffelsen etter karakteren på masteren satt i en stund. I tillegg fikk jeg en sags reaksjon på å endelig ha levert og følte meg mer eller mindre tom og deppa i flere uker. Hadde endel hjemlengsel i felt, jeg var jo på en helt annen kant av landet. Men sakte men sikkert ble ting bedre. Jeg har hatt mitt første ordentlige illustrasjonsoppdrag (jeg har jo en master i det og), og de siste ukene nå har jeg hatt en halvrelevant jobb med å rydde og ordne litt i en database. Har bodd i Oslo i hele høst, med unntak av en og en halv iskald uke med utgravning sør for Hamar, hvor vi ikke fant så fryktelig spennende ting. Det har vært helt supert å bare være i Oslo og ha en hverdag med J-man! Vi har ølkalender i år og. Verpesjuka er der fortsatt, også har jeg begynt å hinte i fylla om at jeg har lyst til å gifte meg. Og akkurat nå lager jeg en super søndagsmiddag. Var det noe mer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 18. desember 2011 #466 Del Skrevet 18. desember 2011 Du er så søt! Hva er det til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. desember 2011 #467 Del Skrevet 18. desember 2011 Verpesjuka er der fortsatt, også har jeg begynt å hinte i fylla om at jeg har lyst til å gifte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #468 Del Skrevet 18. desember 2011 Fransk rett: kylling med 40 fedd hvitløk (egentlig 20 da, siden vi lager halv porsjon). Noe som høres avskrekkende ut, helt til man skjønner at hvitløken ovnsbakes, og da blir den jo veldig mild og snill på smak. La skrellede fedd nederst i et ildfast fat med litt olivenolje, fersk timian og sitronskiver. Oppå ligger to digre kyllinglår (Liveche-kylling fra Prior, de har fått ordentlig mat og tilsynelatende bedre plass og sånt) som har fått dytta litt meierismør under skinnet. Når det er ferdigstekt skal jeg mose hvitløken og koke den inn med litt fløte. Også er det kokt amadinepotet og smørdampede aspargesbønner til. Slankekost? Nei. Ikke under noen omstendigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 18. desember 2011 #469 Del Skrevet 18. desember 2011 O M G, vann i munn! Det hørtes helt fantastisk godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #470 Del Skrevet 18. desember 2011 Dumme middag! Alt for mye sitron som overdøvde hvitløken, og sausen skilte seg. Og kyllingen kunne vært bittelitt mindre stekt. Men det var fortsatt godt, da Men gjør det nok annerledes neste gang (det er sånn ca. hundre ulike oppskrifter på dette på nettet). Ellers har jeg vært flink og vaska opp selv om jeg ikke ville. *selvskryt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #471 Del Skrevet 18. desember 2011 (det verste av alt er at jeg tror han ikke har all verdens imot noen av tingene ) (lommebøkene derimot...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. desember 2011 #472 Del Skrevet 18. desember 2011 (det verste BESTE av alt er at jeg tror han ikke har all verdens imot noen av tingene ) (lommebøkene derimot...) Lommebøker shlommebøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #473 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Mh. De burde holde kjeft. Men jeg tror jeg hører på dem, eller så kommer hu skumle fra Luksusfellen og kjefter på meg. Orker ikke. Endret 18. desember 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. desember 2011 #474 Del Skrevet 19. desember 2011 Takk for oppdateringen! Trengte så absolutt ikke det innlegget om kyllingen, dog, så jeg ble nesten litt glad da du skrev at det ikke ble helt vellykka! Litt mindre misunnelig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. desember 2011 #475 Del Skrevet 19. desember 2011 Nå skal jeg sumfare nettet etter en Bentoboks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #476 Del Skrevet 19. desember 2011 Kult! Åh, jeg skal begynne å ta lappen. Dritskummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 20. desember 2011 #477 Del Skrevet 20. desember 2011 Huff, jeg føler med deg! Tok den for to år siden, og priser meg lykkelig for at jeg aldri trenger å tenke på det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. desember 2011 #478 Del Skrevet 20. desember 2011 Lykke til! Jeg er jo gift med en trafikklærer, men har aldri kjørt på glatta... Går visst på yrkesstoltheten hans løs, men jeg har ikke lyst! Smart å ta timer om vinteren, for jeg tok lappen mellom juni og september, og da var det jo ikke spesielt glatt på veiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. desember 2011 #479 Del Skrevet 20. desember 2011 Hansa julebrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 20. desember 2011 #480 Del Skrevet 20. desember 2011 Huff, jeg føler med deg! Tok den for to år siden, og priser meg lykkelig for at jeg aldri trenger å tenke på det igjen Me too! Eller, snart to år siden, har hatt lappen i 2 år i februar. Ikke så moro mens det står på (spesielt ikke når man ikke har noen å øvelseskjøre med ), men utrolig deilig når det er overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå