Auri Skrevet 5. februar 2012 #741 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg er også veldig lite edru Skulle ut og ta én øl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 5. februar 2012 #742 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg er også veldig lite edru Skulle ut og ta én øl... Pussig hvordan det alltid ender opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. februar 2012 #743 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg laget falafel her en dag og tenkte på deg De ble kjempegode, akkurat som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #744 Del Skrevet 7. februar 2012 Ntåååh! Takes one to know one, vettu. *sukkerspinn* Er visst ikke i dagbokhumør for tiden. Har ikke all verdens nytt å melde. Har øvd litt på rygging og parkering med J-man i dag. Ingen ble skadet, bortsett fra en middels stor snøhaug som ble befølt litt av rumpa på bilen. I morgen starter jeg i ny minijobb: skal ha en ukes vikariat i en resepsjon/sentralbord. Helt greit. Også har jeg endelig fått ræva i gir og begynt å trene igjen (hjemme) :happy: 30 min på ellipsemaskinen + litt styrke i går, 45 min på ellipsen i dag. Hadde glemt hvor digg den treninga kan være. Også er det visse fordeler ved å unngå treningsstudioene: Gud, som jeg elsker The Oatmeal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. februar 2012 #745 Del Skrevet 7. februar 2012 Den var genial - og så sann! Og hei, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. februar 2012 #746 Del Skrevet 7. februar 2012 Den var morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. februar 2012 #747 Del Skrevet 7. februar 2012 Aah, The Oatmeal, digger den sida! Utrolig mye morsomt Tror favoritten min er Signs your cat is plotting to kill you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. februar 2012 #748 Del Skrevet 7. februar 2012 Aah, The Oatmeal, digger den sida! Utrolig mye morsomt Tror favoritten min er Signs your cat is plotting to kill you Den har jeg vist alle jeg kjenner med katt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 8. februar 2012 #749 Del Skrevet 8. februar 2012 Hun ene min sjekker tilstanden på innvollene mine hver eneste kveld når det er leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. februar 2012 #750 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg vil ha kattepus... (kan ikke ha der jeg bor nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. februar 2012 #751 Del Skrevet 8. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. februar 2012 #752 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor må nesten alle på et treningssenter være så opptatt av alle andre og ikke vær fornøyd med den man selv er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2012 #753 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor må nesten alle på et treningssenter være så opptatt av alle andre og ikke vær fornøyd med den man selv er? Det er ikke bare på treningssenter, men i livet generelt. Ikkje braaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2012 #754 Del Skrevet 10. februar 2012 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. februar 2012 #755 Del Skrevet 10. februar 2012 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 10. februar 2012 #756 Del Skrevet 10. februar 2012 "The starved baked potato" har jeg sett mange ganger på mitt treningssenter. Jeg kaller dem rosiner, slem som jeg er. God helg, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2012 #757 Del Skrevet 11. februar 2012 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #758 Del Skrevet 11. februar 2012 God ettermiddag! Her er det ikke allverdens nytt å melde. Jeg har jobbet i tre dager, det er helt greit. Leser litt på teorien til førerkortet innimellom. Og i kveld skal vi på whiskysmaking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. februar 2012 #759 Del Skrevet 14. februar 2012 Happy Valentine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #760 Del Skrevet 14. februar 2012 Har alle en fin kveld? Min har vært alt for innholdsrik. Var på jobb til 4. Så jogga jeg hjemom, var der i ganske nøyaktig 20 minutter (det inkluderte middagsspising) og så var det rett på teorikurs/trafikalt grunnkurs. Der var jeg i noen timer. Så skulle jeg øvelseskjøre med J-man, uten å dra hjemom først. Vi avtalte å treffes på en parkeringsplass. Jeg setter meg inn på passasjersiden, vi diskuterer hvilken rute vi skulle kjøre, slenger på rød L og ekstra speil, jeg setter meg i førersetet, trekker pusten, tråkker inn clutchen, strekker hånda etter tenningsnøkkelen… og da… VRRRRRM! Vrenger det inn en diger bil på parkeringsplassen, og bråstanser på tvers sånn nesten rett foran bilen vår. - ”sånn der skal jeg i hvert fall ikke kjøre”, sier Pingting veslesvoksent. Og forventer at dette er noen guttevalper som leker med pappas bil. Men det var ikke kvisete guttevalper med saggebukser og sin egen vekt i kvasigullkjeder rundt halsen som kom ut av bilen. Det var politimenn. Med våpen. Våpen på størrelse med kjøleskap. Eller egentlig så tror jeg det var vanlige pistoler. Jeg er egentlig ikke helt sikker på om de var trukket en gang. Uansett bevegde både politimennene og pistolene seg fryktelig fort mot bilen som stod parkert ved siden av oss, hvor det tydeligvis var noen som ble pågrepet. Og det kom flere biler. Med flere politimenn. Og de hadde hjelmer og skuddsikre vester og var fryktelig mange. - ”Jeg tror vi venter litt med å kjøre ut, jeg” sa J-man. - ”Ehhhøææææhjadetvarsånnskikkeliglurt” sa Pingting. Så satt vi der og så på, da. Pågripelsen gikk veldig udramatisk for seg. Bortsett fra de første par sekundene følte vi oss aldri utrygge. Men jeg tror jeg hadde hjertet oppi bihulene på et tidspunkt. Vi ble sittende i både 5 og 10 minutter. - ”Hihi, det er menn i uniform over alt her! <3” sa Pingting. - ”Ha. Ha. Ha.” sa J-man. Også satt vi litt til. Litt fordi vi ikke visste om vi burde kjøre enda, litt fordi jeg ikke visste om JEG burde kjøre enda. Særlig siden den ene politimannen hadde parkert motorsykkelen sin litt nærme bilen, og jeg måtte ta en 90 graders sving for å komme ut. Det var egentlig god klaring tror jeg, men tanken på å sneie en politisykkel virket liksom ikke veldig…konstruktiv. Eller at alt hadde roet seg veldig ned, kom de bort til oss og spurte oss etter legitimasjon og førerkort og slikt. Gjett hva jeg lærte på teorikurset i kveld? – At man alltid skal ha med seg legitimasjon når man øvelseskjører. Ellers kan man få trøbbel med politiet. Nemlig. Hyggelige og blide var de og, jeg synes det er litt imponerende fra noen som nettopp har vært del av en væpnet pågripelse. Og så… kjørte jeg en tur. I mørket. For første gang. På småglatt vei, etter et nylig snøfall. Også det for første-ish gang. Det gikk sånn tålelig. Jeg har kjørt i rundkjøring med politibil bak meg. Nå takler jeg det meste. Politisykkelen er forresten like hel. Jeg må ha sprit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå