Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Har fått meg ny pc og trenger å installere kazaa lite på nytt...men jeg finner det ikke! :o Sikkert bare meg som er skikkelig sløv, men...kan noen hjelpe meg??
Crazee Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 Hmmm - har brukt www.kazaalite.tk eg. Berre sånn for å gjera biletet komplett ;-)
waco Skrevet 15. november 2003 #6 Skrevet 15. november 2003 Kaaza lite beviser at man kan leve i et samfunn uten landegrenser eller restriksjoner.... =)
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #7 Skrevet 15. november 2003 Ok, nå føler jeg meg temmelig dum, men hvor går jeg for å laste ned selve kazaa da? :oops: Var inne på en av de sidene og trykket på download, og da kom det opp en melding om at de ville kople med opp mot et eller annet som kostet 25 kr i minuttet... :-? (tror det var på kazaa-lite.tk). På kazaalite.tk var det så mye rart, jeg fant liksom ikke ut hvor man laster ned selve programmet...
Crazee Skrevet 15. november 2003 #8 Skrevet 15. november 2003 Vel, på www.kazaalite.tk har du Downloads-menyen i venstre kolonne. Klikk Kazaa Lite K++, og du får opp ei side der du vel språk. klikk på det språket du ønsker, og deretter berre følg instruksjonane.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #9 Skrevet 15. november 2003 Ok, nå fant jeg ut av det! Takk for hjelpen! :D
manji Skrevet 15. november 2003 #10 Skrevet 15. november 2003 Hvis noen skal laste ned et prog. Let først på; www.download.com .... og så evt. www.google.com Hvis disse plassene ikke finner det, så er det ikke verdt å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå