AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Hei. Jeg drømmer ofte om sex i det fri, helst i hagen, hvor det er stor sjans for å bli oppdaget av naboene... Noen som har noen innspill? Noen som har blitt oppdaget? Hva gjorde dere eventuelt da? Har så lyst til dette men vet ikke helt... Ville vært vanvittig flaut hvis naboene begynte å prate...
Gjest LillePernille Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Sex i det fri er fantastisk deilig....du er ett med både partneren og naturen, noe som er frigjørende og pirrende på samme tid. Ofte er det nok med et sceneskifte, så når sexen nye høyder....men vi har ikke noe ønske om å bli oppdaget, vi har nok med hverandre
Gjest Koseklumpen Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Sex i det fri er deilig. Har gjort det i hagen til typen, ute i skogen og i skauen rett langs en hovedvei Har aldri blitt oppdaget da så jeg aner ikke hvordan jeg hadde reagert om noen hadde tatt oss.
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Hvis du vil ha risiko-for-å-bli-oppdaget-sex, så bør du være forberedt på å tåle konsekvensene av å faktisk bli oppdaget... Å ferske naboene i seksuell aktivitet i hagen, er ikke noe man glemmer med det første. Hvis dere ikke tenker å flytte derfra i (den nærmeste) fremtiden, så anbefales det å kanskje finne et annet sted å ha utesex, just in case. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå