chimp Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Datteren min har lyst på tunfisksalat i pitabrød. Noen som har en god oppskrift? Gjerne tips til dressing også!
Gjest Étoile Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Jeg pleier å lage tunfisksalat av 1 boks tunfisk i vann (heller av vannet da), majones (noen spiseskjeer), litt rømme (pleier å bruke mer rømme enn majo) , en spiseskje eller to med salsa, litt sitronsaft, pepper og hakket rødløk eller gressløk. Pleier å ha det på skive som pålegg. I pitabrød ville jeg bare puttet masse grønnsaker i, og tunfisksalaten, trenger ikke ekstra dressing da den er "innebygget".
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Fetaost er kjempegodt sammen med tunfisk! Avocado også..
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #4 Skrevet 17. november 2003 Bruker å lage tunfisksalat av risrester. ca 3 dl kokt ris 1/2 rødløk i tynne skiver 1 tomat hakket 1 boks tunfisk i olje(avrent) 1 liten gulrot i fine skiver 1 stilk selleri 6 ss søt chillisaus. Bland alt godt sammen. Bruker å ha denne salten som pålegg i baguetter og pitabrød i lag med litt grønn salat.
chimp Skrevet 17. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2003 Mmmm.......Mange bra tips her! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå