Stinemor Skrevet 13. mai 2002 #1 Skrevet 13. mai 2002 Jammen skal jeg gjøre det vanskelig for meg selv også da..........det er VELDIG dumt å tenke for mye har jeg funnet ut. Problemet er at jeg står mellom å velge hvit eller elfenben på kjolen jeg har bestilt meg, og jeg klarer ikke å bestemme meg. Jeg har ikke sett kjolen i virkeligheten for den er bestilt fra USA, men kanskje dere kan hjelpe meg?!? Her er ihvertfall bilde av kjolen: http://www.bonny.com/gowns.php?id=190&glin...ge=0&featured=N Takker for all tilbakemelding 12
Augustbrud02 Skrevet 13. mai 2002 #2 Skrevet 13. mai 2002 Personlig synes jeg helhvitt er det flotteste, definitivt! Men dette er jo så absolutt smak og behag. Har selv valgt en helhvit kjole, og selvom jeg kanskje blir litt bleik i den ville jeg ikke hatt noen annen farge. _________________ - Bryllupet er 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-13 12:16 ]
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #3 Skrevet 13. mai 2002 ..og jeg ville valgt elfenben, helt garantert Synes helhvitt blir for skarpt på en måte, om man kan bruke det ordet1212[ Dette Innlegg er endret av: bel@ni den 2002-05-13 12:11 ]
meta Skrevet 13. mai 2002 #4 Skrevet 13. mai 2002 Det spørs jo hva salgs farger du har. Jeg er lys og da kler jeg bedre helt hvitt enn elfenben.. Vet jo ikke hvordan du ser ut. Kjolen er ihverfall utrolig nydelig. Trodde ikke jeg likte kjoler med armer jeg, men denne var virkelig nydelig
Olympia Skrevet 13. mai 2002 #5 Skrevet 13. mai 2002 Normalt så foretrekker jeg elfenben.Men den kjolen der (som for øvrig er rålekker!!!) tror jeg faktisk gjør seg best i helhvitt. Lykke til med valget.
brud i køben Skrevet 13. mai 2002 #6 Skrevet 13. mai 2002 Hei! Sier meg enig m sistnevnte taler. Har selv elfenben, men denne tror jeg er mye penere i hvitt, slik den er på bildet. Du kan jo brune deg opp, hvis du føler deg blek i hvitt. Kjolen var stilig!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #7 Skrevet 13. mai 2002 Kommer an på hvordan dine egne farger er. De færreste kler helt hvitt, så elfenben er "safe" hvis du er usikker. B.
Kame Skrevet 13. mai 2002 #8 Skrevet 13. mai 2002 Jeg har jo da en Bonny-kjole selv - og den er jo forholdsvis lik i stoffmateriale... Min er i elfenben/cafe (akkurat som på bildet i eBay-tråden), og jeg må si at den elfenbensfargen er veldig "hvit". Totalinntrykket mitt er iallefall en hvit kjole, ikke gul - sånn som mange elfenbensfargede kjoler virker. (Men nå er det flere dager siden jeg har sett kjolen (snufs!) - jeg savner den jeg!) Hva med å sette de to bildene ved siden av hverandre på skjermen, og sammenligne?
Nikki Skrevet 13. mai 2002 #9 Skrevet 13. mai 2002 Jeg ville valgt elfenben. Som en annen sa så er det få som kler helt hvit... Hvis man da ikke er kjempebrun fra før av. Nå vet jo ikke jeg hva du kler, men mitt valg ville være elfenben. Veldig nydelig jkjole du har valgt. Lykke til
Tussilago Skrevet 13. mai 2002 #10 Skrevet 13. mai 2002 Jeg fikk beskjed med en gang at jeg ikke kunne bruke en helt hvit kjole. Det ville ikke kledd meg, men som sagt før her, det kommer an på hvilke farger du har på hud og hår. Lykke til med valget
Stinemor Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2002 Uff, blir bare mere og mere i tvil jeg, skjønner ikke hvorfor jeg skal gjøre dette så vanskelig for meg selv! Men, sånn er det jo, jo mere enn tenker jo mere usikker blir en. Jeg selv har mørkt hår for tiden, men regner med at jeg trolig kommer til å stripe det til bryllupet. Er ikke en sånn person som blir kjempebrun når jeg møter sola men får jo selvfølgelig farge. Grunnen til at jeg blir sånn i tvil er at om jeg bestiller hvit så vet jeg hva jeg får, men kan ende opp seende ut som et lik. Velger jeg elfenben kan jeg ende opp med en farge som jeg ikke synes noe om. Men, har stilt den opp sammen med en elfenbensfarget kjole på skjermen, den som Kame skal ha, og må vel si at jeg ikke ser store forskjellen. Kanskje det ikke er så stor forskjell på de, bare det at den elfenben ikke er så skarp som den hvite?!? Tror jeg blir gal!!!!! Vet jeg gjør dette til et større problem enn hva det er, men klarer ikke å la være!! Takk forresten til alle tilbakemeldinger så langt, veldig koselig å se at andre synes kjolen min er fin............det sa bare "pang" da jeg så den...........I'm totally in love!!!! 12
Bergen Skrevet 13. mai 2002 #12 Skrevet 13. mai 2002 Det var en lekker kjole du har funnet deg. Jeg ville ha gått for en hvit kjole. Du får ha lykke til med kjole valget, og med bryllyppet.
LindaK Skrevet 13. mai 2002 #13 Skrevet 13. mai 2002 Flott kjole! Jeg ville valgt elfenben. Som flere andre her sier, det er lettere å kle en elfenbensfarget kjole enn en kritthvit. Elfenben gir mere farge til ansiktet! Lykke til med valget!
Stinemor Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #14 Skrevet 13. mai 2002 Nå har jeg bestemt meg............det ble elfenben! Jeg ringte til slutt en brudesalong som drives av ei som driver med fargeanalyser ol og er veteran i faget og hun kunne fortelle meg det at hun bare tar inn kjoler i elfenben og at de fleste brudesalonger gjør det. Grunnen er enkel: Det er nesten INGEN norsk kvinne som kan bruke helt hvit kjole, bank i bordet sa hun. Hun kunne også fortelle at det er mange nyanser i elfenben men at det som oftest ser helt hvitt, men litt "lunere" Den blir ikke så "blåhvit" om dere skjønner hva jeg mener. Så da var det bestemt.............et "problem" mindre! Tusen tusen takk til alle svarene jeg fikk. Lykke til alle sammen!12
CecilieB Skrevet 13. mai 2002 #15 Skrevet 13. mai 2002 Jeg vil bare si at min kjole var helhvit, kritthvit, kunne ikke bli hvitere, og jeg synes jeg kledde den fargen jeg. Bare trykk på signaturen min, så kan dere se selv. 12
Stinemor Skrevet 13. mai 2002 Forfatter #16 Skrevet 13. mai 2002 Cecilie, du var kjempenydelig i kjolen din!!!!!!! Ikke misforstå meg, det var ikke mine ord men hun på brudesalongen som sa at så godt som ingen kvinner i Norge kan ha helt hvit kjole..............med unntak selvfølgelig! Dere var et kjempeflott par!!!! Gratulerer, og lykke til videre!12
waco Skrevet 13. mai 2002 #17 Skrevet 13. mai 2002 For å få ende på denne meningsløsen tråden så sier vi elfenben, ok? 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå