sirka Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Alle de fine kjolene i butikkene nå har tynne stropper. Har selv ganske store bryster (75D) og trenger en god BH under.... derfor er tynne stropper utelukket.... Jeg ender vel opp med en innsvinget dress på julebordet som vanlig...... Noen som vet om noen kule????
Piglet Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Kan du ikke bruke en god, stropløs BH? Gå i en spesialforetning og få litt veiledning? Piglet
Orthia Skrevet 15. november 2003 #3 Skrevet 15. november 2003 Jeg har 75 DD og har BH'er både med supertynne stropper og med silikonstropper. Finnes stroppeløst med nok hold også, men jeg syns som regel silhuetten blir litt for "spiss". Poenget er å finne den riktig BH'en, det meste av støtten skal være rundt ryggen og i cupene. (dårlig forklart?). Aberet er selvfølgelig at dette koster! Jeg syns også det er vanskelig (og dyrt) å finne gode BH'er, men det går altså an. Lykke til!
Gunilla Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Jeg bruker også 75 D/75DD. Velger å droppe kjoler med spaghettistropper og sånn, jeg, selv om jeg synes de er riktig fine. Velger alltid kjoler med brede bånd over skuldrene, slik at jeg kan bruke en god bh under. Heller det enn å føle meg ukomfortabel med en stroppløs BH. Har f.eks akkurat kjøpt en ålreit kjole fra Turnover. Kan fint bruke BH under, den har brede stropper, men absolutt ingen kjerringkjole! Men silikonstropper kan være et alternativ til deg, sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå