AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Vanligvis i juni, bruker jeg gå i kjoler, shorts, sandaler, sommertøy rett og slett. Er det rundt 16 grader har jeg brukt å ta på meg en bolero også. Denne sommeren er jo været helt på trynet, så jeg sliter hele tiden med hva jeg skal ha på meg. Tar jeg på meg en dongeribukse med sandaler, og en bolero over toppen er det ofte for kaldt. Tar jeg på meg samme antrekket er det ofte for varmt. Hva kler dere på dere nå som været er overskyet og 16 grader?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Piratbukse, tøysko, singlet og en genser eller skjorte som er lett å ta av/på.
Gjest Consensio Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Tynne bukser og lette bukser, singlets eller t-skjorter, har som regel en tynn jakke med meg/på meg av typen strikkejakke/innejakker.
FantasDick Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Når det er sånn midt-i-mellom-vær, så pleier jeg å ha på jeans, tøysko/sandaler, singlet/tank og har med en cardigan i veska. Edit; eller jeg har på tøysko, shorts/kjole og en genser eller cardigan over. Om jeg bruker shorts/kjole dekker jeg til overkroppen, bruker jeg jeans kan jeg kle meg litt lettere på overkroppen. Endret 23. juni 2011 av Zaphireh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå