AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Hei Jeg kunne trengt deres synspunkter på hva jeg skal gjøre videre, og skal forsøke å fatte meg i korthet; I fjor høst så møtte jeg en flott mann som jeg datet over en periode. Desverre så var det et fryktelig dårlig tidspunkt i livet mitt, og jeg ble nødt til å avslutte forholdet fordi jeg måtte rydde i en del følelsesmessige områder, før jeg var "klar" for å gi meg selv hen. Han ble såret og skuffet over bruddet, og jeg sa at jeg håpet at jeg kunne kontakte ham igjen når ting var mer på plass. Jeg tok dermed kontakt igjen etter tre mnd, og spurte om han kunne tenke seg å treffe meg igjen, for nå var jeg klar. Han datet på dette tidspunktet en annen, og ønsket å finne ut av dette, men var ikke fremmed for å kontakte meg dersom dette ikke viste seg å være noe.. Dette er jo forståelig for det var jeg som i utgangspunktet var vinglepetter fra begynnelsen av. La dermed denne mannen på hylla, og gikk videre... Nå har han dermed tatt kontakt med meg igjen.. Han lurer på hva som skjer i livet mitt, og når jeg spør om vi skal treffes, så sier han ja, men har vanskelig for å lage en konkret avtale. "Vi må ta en øl hvis været holder seg, kan vi ikke bare holde kontakten" osv. Det virker på meg som om han ikke vil møtes, eller utsetter det, så hvorfor har han tatt opp kontakten igjen? Jeg har dermed ikke tatt noe mer kontakt med han, og tenker at han hører fra seg dersom det er interessant. Jeg vet jo ikke om hvorfor det ikke fungerte med den forrige dama han datet, eller om han muligens ikke er helt ferdig med henne. Jeg synes uansett at det er merkelig at han kontakter med dersom han ikke vil treffe meg, for jeg antar at det er innlysende at jeg ikke er ute etter en ny kompis. Noen tanker? På forhånd takk
Glukk Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Hmm.. Kanskje han holder deg på gress? Kanskje ikke det går så bra mellom han og denne dama? Har du vært tydelig på at du vil treffe ham? Hva med å skrive "skal vi treffes på xxx, fredag kl. 19?" Altså, et bestemt sted, dag og tidspunkt. I det minste dag og tidspunkt.. 1
Steinar40 Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Hei Jeg kunne trengt deres synspunkter på hva jeg skal gjøre videre, og skal forsøke å fatte meg i korthet; I fjor høst så møtte jeg en flott mann som jeg datet over en periode. Desverre så var det et fryktelig dårlig tidspunkt i livet mitt, og jeg ble nødt til å avslutte forholdet fordi jeg måtte rydde i en del følelsesmessige områder, før jeg var "klar" for å gi meg selv hen. Han ble såret og skuffet over bruddet, og jeg sa at jeg håpet at jeg kunne kontakte ham igjen når ting var mer på plass. Jeg tok dermed kontakt igjen etter tre mnd, og spurte om han kunne tenke seg å treffe meg igjen, for nå var jeg klar. Han datet på dette tidspunktet en annen, og ønsket å finne ut av dette, men var ikke fremmed for å kontakte meg dersom dette ikke viste seg å være noe.. Dette er jo forståelig for det var jeg som i utgangspunktet var vinglepetter fra begynnelsen av. La dermed denne mannen på hylla, og gikk videre... Nå har han dermed tatt kontakt med meg igjen.. Han lurer på hva som skjer i livet mitt, og når jeg spør om vi skal treffes, så sier han ja, men har vanskelig for å lage en konkret avtale. "Vi må ta en øl hvis været holder seg, kan vi ikke bare holde kontakten" osv. Det virker på meg som om han ikke vil møtes, eller utsetter det, så hvorfor har han tatt opp kontakten igjen? Jeg har dermed ikke tatt noe mer kontakt med han, og tenker at han hører fra seg dersom det er interessant. Jeg vet jo ikke om hvorfor det ikke fungerte med den forrige dama han datet, eller om han muligens ikke er helt ferdig med henne. Jeg synes uansett at det er merkelig at han kontakter med dersom han ikke vil treffe meg, for jeg antar at det er innlysende at jeg ikke er ute etter en ny kompis. Noen tanker? På forhånd takk Hvorfor spør du ikke ham om denne dama han dater er historie eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Hmm.. Kanskje han holder deg på gress? Kanskje ikke det går så bra mellom han og denne dama? Har du vært tydelig på at du vil treffe ham? Hva med å skrive "skal vi treffes på xxx, fredag kl. 19?" Altså, et bestemt sted, dag og tidspunkt. I det minste dag og tidspunkt.. TS her; Jeg skrev at det var hyggelig at han kontaktet meg igjen og spurte om han ville møte meg. Da han skrev at han ville møte meg, så spurte jeg om når det passet for han..- og da svarte han.. tja, hva m nærmere helga. Kan vi ikke holde kontakten, og så hører jeg ingenting. Jeg tok heller ikke kontakt, fordi jeg fikk en dårlig følelse når han var så vag... Jeg kan selvfølgelig være mer konkret i forespørselen Takk for tipset! Han poengterte at han fortsatt var singel, og han sa han ville kontakte meg igjen den gangen dersom det IKKE ble noe mellom dem, så jeg vil anta at det er over... Men, jeg vet jo ikke om det var nylig, om han ble dumpet, og dermed fortsatt ikke er helt ferdig..?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Hvorfor spør du ikke ham om denne dama han dater er historie eller ikke? Som nevnt, så poengterte han at han fortsatt var singel. Og da jeg kontaktet ham tidligere vinter så sa han at han kunne ta kontakt dersom det ikke ble noe mellom dem. Men, dersom det nylig er over, så vet jeg jo ikke om han er følelsesmessig ferdig m henne? Planen var jo å spørre litt om dette når vi møttes.. Det ville vært naturlig siden han datet henne sist jeg tok kontakt. Men, nå vet jeg ikke om han vil møte meg, utsetter det fordi han ikke er helt klar, eller om han spiller kostbar siden jeg dumpet han første gang???
CoffeeCup Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 I og med at du var så vinglete sist gang, kanskje han vil at du skal ta litt mer kontroll denne gangen, hvertfall vise initiativ? Er ikke dette litt innlysende? Han hadde nok ikke tatt kontakt hvis han ikke ville møte deg igjen... vil jeg tro! Men på en annen side kan det hende Glukk har rett også. Kanskje det går litt på halvt hold med den dama han datet, og ville ha deg i bakhånd, i tilfelle det ikke skulle gå. Siden det har gått en stund, så ville han kanskje sørge for å ta kontakt før du gikk videre?
Steinar40 Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Som nevnt, så poengterte han at han fortsatt var singel. Og da jeg kontaktet ham tidligere vinter så sa han at han kunne ta kontakt dersom det ikke ble noe mellom dem. Men, dersom det nylig er over, så vet jeg jo ikke om han er følelsesmessig ferdig m henne? Planen var jo å spørre litt om dette når vi møttes.. Det ville vært naturlig siden han datet henne sist jeg tok kontakt. Men, nå vet jeg ikke om han vil møte meg, utsetter det fordi han ikke er helt klar, eller om han spiller kostbar siden jeg dumpet han første gang??? Mitt inntrykk er at folk ser på seg selv som single (fri og frank) selv om de dater både den ene og den andre. Og da blir det fort misforståelser av det.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 I og med at du var så vinglete sist gang, kanskje han vil at du skal ta litt mer kontroll denne gangen, hvertfall vise initiativ? Er ikke dette litt innlysende? Han hadde nok ikke tatt kontakt hvis han ikke ville møte deg igjen... vil jeg tro! Men på en annen side kan det hende Glukk har rett også. Kanskje det går litt på halvt hold med den dama han datet, og ville ha deg i bakhånd, i tilfelle det ikke skulle gå. Siden det har gått en stund, så ville han kanskje sørge for å ta kontakt før du gikk videre? TS her; Jeg må innrømme at jeg også har lurt på om han ønsker at jeg skal være pårdriveren nettopp pga det som skjedde sist! Samtidig så spurte jeg jo når han kunne, uten at han ville lage en konkret avtale.. Dermed blir jeg så usikker på om jeg skal være litt på`n eller avventende..? Jeg tenker også at det kan være en mulighet for at han ikke er helt klar for å hoppe inn i noe nytt akkurat nå, fordi det ikke er lenge siden det endte m den forrige daten (utfra hva jeg kan se på FB, så endte det i slutten av april/ starten på mai) Drevet litt detektivarbeid da vettu Dermed har han etablert kontakt, men utsetter treffet fordi han vet det ikke kan være halvveis når vi begynner å møte hverandre igjen? Hvis vi møtes igjen.. Han har hele veien fremstått som en utrolig ærlig og åpen type, så jeg sitter ikke med inntrykket av at han er en type som spiller på flere strenger. Det er nok avsluttet med henne, men dersom det er nylig, så skal man ikke se bort i fra at han ønsker litt space før han engasjerer seg i noe nytt..!? Tror muligens han er på ferie akkurat nå, for han nevnte at det var rett rundt hjørnet.. Jeg burde kanskje melde ham og spørre om han har reist enda?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 Mitt inntrykk er at folk ser på seg selv som single (fri og frank) selv om de dater både den ene og den andre. Og da blir det fort misforståelser av det. Jeg sitter ikke med et inntrykk av at han er av den typen, men det kan jeg jo ikke garantere..
CoffeeCup Skrevet 23. juni 2011 #10 Skrevet 23. juni 2011 TS her; Jeg må innrømme at jeg også har lurt på om han ønsker at jeg skal være pårdriveren nettopp pga det som skjedde sist! Samtidig så spurte jeg jo når han kunne, uten at han ville lage en konkret avtale.. Dermed blir jeg så usikker på om jeg skal være litt på`n eller avventende..? Jeg tenker også at det kan være en mulighet for at han ikke er helt klar for å hoppe inn i noe nytt akkurat nå, fordi det ikke er lenge siden det endte m den forrige daten (utfra hva jeg kan se på FB, så endte det i slutten av april/ starten på mai) Drevet litt detektivarbeid da vettu Dermed har han etablert kontakt, men utsetter treffet fordi han vet det ikke kan være halvveis når vi begynner å møte hverandre igjen? Hvis vi møtes igjen.. Han har hele veien fremstått som en utrolig ærlig og åpen type, så jeg sitter ikke med inntrykket av at han er en type som spiller på flere strenger. Det er nok avsluttet med henne, men dersom det er nylig, så skal man ikke se bort i fra at han ønsker litt space før han engasjerer seg i noe nytt..!? Tror muligens han er på ferie akkurat nå, for han nevnte at det var rett rundt hjørnet.. Jeg burde kanskje melde ham og spørre om han har reist enda? Da syns jeg så absolutt du burde spørre han om noe konkret, men kanskje være litt avslappet ved første møtet? Kanskje han er redd for at dere går rett på å være seriøse kjærester med en gang, med drømmer om fremtiden osv. Er ikke sikker han er like trygg på deg nå, og ble litt usikker sist. Kanskje du kommer til å vingle litt igjen, hva vet han? Så kanskje greit at det er litt "halvveis" i starten igjen nå? Syns kanskje du kan være litt tålmodig med han sånn sett, men at du bør ta initaitiv til å møte han
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 Da syns jeg så absolutt du burde spørre han om noe konkret, men kanskje være litt avslappet ved første møtet? Kanskje han er redd for at dere går rett på å være seriøse kjærester med en gang, med drømmer om fremtiden osv. Er ikke sikker han er like trygg på deg nå, og ble litt usikker sist. Kanskje du kommer til å vingle litt igjen, hva vet han? Så kanskje greit at det er litt "halvveis" i starten igjen nå? Syns kanskje du kan være litt tålmodig med han sånn sett, men at du bør ta initaitiv til å møte han Takk for tilbakemeldinger! Jeg ønsker vel egentlig bare å treffe ham i en avslappet setting og prate. Det er jo ingen granti for at det er like bra denne gangen, og jeg er ikke der at jeg ønsker å presse frem noe.. Samtidig er han såpass bra, at jeg vil nødig gå glipp av en ny sjanse, så jeg skal ta kontakt med ham. Dersom han fortsatt er like vag, så spiller jeg ballen tilbake til ham ift å foreslå et treff når det passer ham -TS-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå