Bø Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Jeg må bare spørre... Jeg har aldri fått det i den stillingen, selv om jeg syns det er deilig. :oops: Er det nok med "bare pikk", eller må dere assistere med fingre eller noe annet? Jeg vet jo at dette skal være en god stilling å finne G-punktet i, men gjør ikke det heller. (Gjør det på andre måter da.)
Joplaya Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Sambo rekker fint rundt meg og masserer klitoris for meg, funker hver gang
chimp Skrevet 15. november 2003 #3 Skrevet 15. november 2003 Jeg har heller aldri fått orgasme i den stillingen. Kan være fordi sambis ikke holder så lenge i den stillingen før han kommer, så da kan jeg velge mellom å la ham komme eller finne på noe annet......jeg mener en annen stilling eller annen kos!
Gjest M@rit@ Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 Får svært sterke orgasmer i den stillingen. Når jeg kjenner at orgasmen nærmer meg seg tar jeg en finger eller to på klitoris, kommer da lettere over "kanten", og guud hvor det går...Orgasmene jeg får da går ofte over i dyype vaginalorgasmer som varer utrolig lenge! Kommer uten klitorisstimulering også, men det er lettere med. Sambo sier også at han kjenner vaginasammentrekningene under min orgasme tydeligere i den stillingen. Kanskje blir det sterkere sammentrekninger bakfra, eller han bare kjenner dem bedre av en eller annen grunn.
Rannva Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 Jeg får kun klitt-orgasme. Funker i alle stillinger der han kommer til..
la Flaca Skrevet 16. november 2003 #6 Skrevet 16. november 2003 Kommer i grunnen i alle stillinger jeg, men må assistere litt med hånda...
Suzy Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 Jeg eller han hjelper til med hånda og da går det så det suser Suz
Ch@rmille Skrevet 18. november 2003 #8 Skrevet 18. november 2003 Kan være lurt at du bruker en liten vibrator på klitoris mens dere holder på...
*Lillian* Skrevet 20. november 2003 #9 Skrevet 20. november 2003 Bakfra er den stillingen jeg lettest får orgasme i, jeg Og da er det ikke bruk for fingre - da klarer jeg orgasme kun ved penetrering gitt Lillian
Gjest ogaboga i.i. Skrevet 20. november 2003 #10 Skrevet 20. november 2003 Det er bare å ligge med rompa til værs det hæhæh neida men det hjelper ofte for meg å støte ifra, det syns han også er kult, også kommer det så jæææææææææææææææævla kinky lyder da HÅHÅ NÅ MÅ JEG HJEM OG PULE!!! :o jeg må virlelig slutte å lese på disse sidene når jeg er 40 km fra hjemmenifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå