Gjest Berta Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Hvordan er de, hvordan er kommunikasjonen, er de seriøse... alt!!
Arwen Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Har hørt både positivt og negativt faktisk..
Gjest Poirot Skrevet 15. november 2003 #3 Skrevet 15. november 2003 Bruk søkefunksjonen og du vil finne mange menigner.
Gjest Tex Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 Ja, jeg har erfaring. Masse GOD erfaring.
Gjest Berta Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 Har hørt både positivt og negativt faktisk.. Hva da?
Gjest Ninach (ulogget) Skrevet 16. november 2003 #6 Skrevet 16. november 2003 .....Siden dette er ditt andre spørsmål her inne og også det dreier seg om BC, synest jeg det er litt mistenkelig - du skal vel kanskje konkurrere med dem eller noe??? Vel, for å svare på spørsmålet ditt: min erfaring er supergod; har fått en fantastisk god service og oppfølging og kommunikasjonen har vært glimrende. Kjempeseriøse og er veldig ute etter feedback så de hele tiden kan forbedre seg " det er tross alt dere vi lever av " som de sa til meg. Har pratet med 2-3 forskjellige på tlf og alle har vært veldig hjelpsomme og vennlige. De er egentlig ganske morsomme å snakke med, for de gidder faktisk å høre på deg! Det er ikke uten grunn at jeg har benyttet dem en 4-5 ganger nå ( Kjøpt på BC Boutique 2 ganger ), pluss at de hjelper meg med noen småting etc.. Så for min egen del; stort pluss i boken og gullfisk til BC!! Klem Ninach
Gjest MrsL Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 Vel, for å svare på spørsmålet ditt: min erfaring er supergod; har fått en fantastisk god service og oppfølging og kommunikasjonen har vært glimrende. Så for min egen del; stort pluss i boken og gullfisk til BC!! :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Snurre Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Siden vi er inne på BC allerede. Har sett at de selger noen album med rose hjerte på utsiden hvor gjestene kan skrive hilsen til brudeparet. Har noen kjøpt et slikt album, synes albumet var kjempe fin av utseende, men hvordan er det inni....?
Gjest Berta Skrevet 16. november 2003 #9 Skrevet 16. november 2003 .....Siden dette er ditt andre spørsmål her inne og også det dreier seg om BC, synest jeg det er litt mistenkelig - du skal vel kanskje konkurrere med dem eller noe??? Har ikke brukt dette forumet så mye, men har allerede etter 3 dager skjønt at det ikke skal mye til for å bli mistenkeliggjort her. Jeg beklager dypt hvis det plager deg at jeg spør om dem hele to ganger...! Men du tror ikke at jeg spør fordi jeg er interessert i å bruke dem da...!?!? Kjære vene...
Pusekatt Skrevet 16. november 2003 #10 Skrevet 16. november 2003 .....Siden dette er ditt andre spørsmål her inne og også det dreier seg om BC' date=' synest jeg det er litt mistenkelig - du skal vel kanskje konkurrere med dem eller noe???[/quote'] Ærlig talt, nå synes jeg enkelte burde gå litt i seg selv her, det får da være måte på til mistenkeliggjøring av nye brukere!!! Alle er faktisk ikke like Bridezilla når de begynner her, og det er normalt å kanskje ha ett hovedfokus. Da jeg begynte å bruke forumet, var mitt hovedfokus kjole og hvorvidt den kom til å passe. Skjerpings jenter - vi greier å være litt hyggeligere enn dette!
Gjest MrsL Skrevet 16. november 2003 #11 Skrevet 16. november 2003 Klart vi skal være hyggelige Det er jo kjempeflott med nye brukere som kan dele sine ideer og erfaringer md oss. Jeg mente i allefall ikke å mistenkeliggjøre noen med mitt tidligere innlegg, men heller det motsatte ved å si at BC nok heller ville fått mye mere ut av en markedsundersøkelse blant sine kunder enn å stille spørsmål her inne på KG.
Gjest MrsL Skrevet 16. november 2003 #12 Skrevet 16. november 2003 Siden vi er inne på BC allerede. Har sett at de selger noen album med rose hjerte på utsiden hvor gjestene kan skrive hilsen til brudeparet. Har noen kjøpt et slikt album, synes albumet var kjempe fin av utseende, men hvordan er det inni....? Har tenkt å bestille den jeg også, men venter til vi har bestemt oss for hvilke trykksaker vi skal ha, for de skal vi også bestille gjennom BC Synes den er kjempepen, men lurer også litt på hvordan den er inni...........kvaliteten på arkene bla. Mener å huske at det sto at det var 70 ark inni, så det holder fint for mitt....ehh......vårt bryllupp.
Gjest Ninach (ulogget) Skrevet 16. november 2003 #13 Skrevet 16. november 2003 Sorry til Bertha og alle andre: er litt moody og lei i dag - ikke meningen! :oops: Masse leimegklemmer!! Ninach
Gjest Berta Skrevet 16. november 2003 #14 Skrevet 16. november 2003 Sorry til Bertha og alle andre: er litt moody og lei i dag - ikke meningen! :oops: Masse leimegklemmer!! Ninach
Gjest MrsL Skrevet 16. november 2003 #15 Skrevet 16. november 2003 Ninach (ulogget) skrev: Sorry til Bertha og alle andre: er litt moody og lei i dag - ikke meningen! Masse leimegklemmer!! Ninach :kysse: :trøste: :klem2:
Imax Skrevet 16. november 2003 #16 Skrevet 16. november 2003 Har ikke vært borti dem, men husker godt en lenke som ble stengt her hvor det var var en "diskusjon" hvor alle som skrev var utrolig positive til dem. Og så viste det seg at alle innleggene var skrevet fra samme maskin...
Gjest Berta Skrevet 16. november 2003 #17 Skrevet 16. november 2003 Har ikke vært borti dem, men husker godt en lenke som ble stengt her hvor det var var en "diskusjon" hvor alle som skrev var utrolig positive til dem. Og så viste det seg at alle innleggene var skrevet fra samme maskin... Det var jo uheldig.. men mest av alt synes jeg det er skremmende at man kan finne ut sånne ting! Man liker jo å tro at man er anonym på internett. Jeg ville ikke likt at noen hadde sporet meg opp, selv om jeg ikke har noe å "skjule". Blir bare litt paranoid av å tenke på det. Og dessuten trodde jeg det var sånn at bare politiet hadde lov til å spore folk på den måten- at andre kunne gjøre det om de hadde kunnskapen men at det var ulovlig? Det er litt av grunnen til at jeg ikke er særlig aktiv inne på sånne fora. Det må være litt på samme måten som å oppdage at noen har gjort innbrudd i huset og rotet rundt i undertøysskuffen...!
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #18 Skrevet 16. november 2003 Har ikke vært borti dem' date=' men husker godt en lenke som ble stengt her hvor det var var en "diskusjon" hvor alle som skrev var utrolig positive til dem. Og så viste det seg at alle innleggene var skrevet fra samme maskin...[/quote'] Det var vel ikke helt sånn det var, man fant ikke ut at det var samme person eller samme maskin. Det er faktisk ganske vanskelig å finne ut. Temaèt ble slettet fordi det ble for usakelige kommentarer og innlegg på denne siden :evil:
Pip Skrevet 16. november 2003 #19 Skrevet 16. november 2003 Det er ikkje så vanskeleg å finne ut, viss ein loggar IP. Noko eg trudde KG gjorde...
Gjest Tex Skrevet 16. november 2003 #20 Skrevet 16. november 2003 KG logger ip og denne spesielle tråden ble stengt fordi det viste seg at de fleste innleggene kom fra samme maskin der man utga seg for å være forskjellige brukere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå