Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lange øyenbryns-hår... De (ikke alle på en gang da) kan godt finne på å henge rett ned eller stå rett opp - heldigvis ikke utover. Syns jo ikke noe om dette, og lurer på hva jeg skal gjøre. Dersom jeg napper dem, så vil jo brynene bli veldig tynne - i den forstand at man ser igjennom dem...

Har lest her inne om en kniv til å skjære brynene med.

Egner den seg til å kutte lengden på hårene?

Vanskelig?

Hvor kjøper man en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo øyenbrynsvoks man kan forme brynene med. Hva med å rådføre seg med en hudpleier, og bli vist hvordan man skjærer bryn før du begir deg ut på sånt for egenhånd første gang?

Skrevet
Det finnes jo øyenbrynsvoks man kan forme brynene med. Hva med å rådføre seg med en hudpleier' date=' og bli vist hvordan man skjærer bryn før du begir deg ut på sånt for egenhånd første gang?[/quote']

Vet du hvor man kan få kjøpt øyenbrynsvoks?

Skrevet

Aner ikke. Men jeg ville hørt med et ok parfymeri eller en hudpleier.

Skrevet

Klippe dem høres veldig vanskelig ut - skal jeg ta dem på en liten kam da og klippe det som er til overs? De er ikke SÅ lange da - tror ikke jeg får til å kamme dem.. ;) Og ja - tør ikke tenke på hvordan jeg skulle komme til å se ut etterpå. Ser for meg at øyenbryn ikke vokser så fort, liksom...

Får ta meg en tur på parfymeriet da, og høre om de har sånn voks. Prøve det i første omgang. Høres mest safe ut.. he he

Skrevet

Jeg har også slike bryn og jeg klipper dem. Det går helt fint det.

Skrevet

Man kan også bruke gjennomsiktig/klar mascara på øyenbrynene. På den måten ligger de på plass.

Skrevet

Øyebrynsgelè, som bluebird her nevner, er kjempepraktisk- ett undervurdert sminkeredskap.

Skrevet

helt avhengig av øyenbrynsgelé. finnes på h&m og body shop.

Skrevet
Man kan også bruke gjennomsiktig/klar mascara på øyenbrynene. På den måten ligger de på plass.

Veldig kjekt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...