AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #41 Skrevet 23. juni 2011 Nå er ikke jeg den som bråker mest under sex, men dersom partner hadde hysjet på meg så hadde jeg blitt mer opptatt av å være stille enn å nyte sexen. Jeg ville hele tiden tenkt på at jeg ikke skulle lagd så mye lyd og det ville ha vært der fokuset mitt var. Skikkelig turn-off og egen orgasme måtte jeg ha sett langt etter.
Glukk Skrevet 23. juni 2011 #42 Skrevet 23. juni 2011 Med tanke på at enkelte kvinner både klynker, gnåler og bjeffer under akten så passet den sammenligningen særdeles godt. Pavlov og hans forskning på hunder og deres fordøyelsessytem har dessverre ikke så mye å gjøre med klynking, gnåling og bjeffing. Du sammenlignet oss vel egentlig bare med hunder. Men du virker jo veldig intelligent når du drar inn behaviorismen og klassisk betinging.
Glukk Skrevet 23. juni 2011 #43 Skrevet 23. juni 2011 Jeg pleier bare si "sssssh" og holde hånda over munnen hennes. Den har forøvrig ganske mange bitemerker. Mmm.. men det er ikke det samme
Ego Skrevet 23. juni 2011 #44 Skrevet 23. juni 2011 Bare jeg som tenker at det må bli rimelig kjedelig etter hvert om man aldri har sex som bringer fram mer enn litt rolig stønning? Noen ganger går det jo litt heftig for seg, og er det ekstra godt lager man jo gjerne også litt ekstra lyd. Hadde noen hysjet på meg ville jeg nok pent bedt ham få på seg klærne og komme seg vekk. (Eventuelt fått på meg mine egne klær, løpt, og aldri kommet tilbake)
spinnwild Skrevet 23. juni 2011 #45 Skrevet 23. juni 2011 Er så lei av bråket mange damer klarer å lire av seg i senga. Jeg tåler litt lav stønning, men blir gjerne ganske høyt det også i tillegg til skriking som hender i ny og ned. Husker for noen år siden - da sa jeg regelrett hysj til ei bråkebøtte og hun ble helt matt og stakk sin vei. Siden den gang har jeg holdt kjeft, men merker jeg blir litt sliten av for mye bråk. Var denne jenta sær eller går det faktisk ann å hysje på eller be henne dempe seg uten at hun mister lysten? Ja. Det er såklart lov å si ifra, og det finnes mange måter å gjøre slikt på, og ikke alle fungerer like bra på alle. Jenter er generelt følsomme for "kritikk" i senga (har jeg erfart og hørt), og kan da være vanskelig å justere på uten at de blir sure eller lei seg. Men kjenner man hverandre så finner man da en løsning på slikt også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå