Gå til innhold

Damer som bråker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle noen suge på ei and? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en spøk, min anonyme venn. De pleier å si helt andre ting, men jeg tar hensyn til at vi er på et forum for alle, og derfor modererer jeg meg. ;)

Gjest KateW
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg lager lyd eller ikke jeg.... :sjenert:

Jeg tenker jo ikke på lyd, men på godt godt godt. Dog vet jeg at jeg EN gang nesten sprakk en trommehinne, men da fikk jeg også beskjed, og gjorde det godt igjen. Det var bare noe han traff som gjorde så utrolig godt... :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Ta igjen med å lage mer og bråkete lyd? :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Du må aldri finne på å hysje på ei dame! Fysj!

Kjøp deg heller hørselsvern med FM-radio eller The Plug fra Koss.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Er det ikke deilig å vite at hun stønner pga pikken din?

Jeg kan forstå at det er turn-off om dama brøler og hyler bare du berører puppen hennes, men sex skal lage lyd!

Må være vanvittig turn-off å ligge med en potetsekk som bare stirrer i taket, eller kanskje det er noe for deg? Gå for de som ikke liker sex heretter! ;)

Gjest Koseklumpen
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke blitt mye fornøyd om noen hadde hysjet på meg under sex. Jeg lager lyd når det er godt. Jeg kan ikke noe for det, det kommer bare av seg selv.

Jeg brøler ikke, men stønner og ynker meg høyt av og til. Har heldigvis ikke møtt på en slik som deg til nå.

Om du ikke vil at dama skal lage lyd så ta det for all del opp med henne før dere har sex/ i en ikke seksuell setting. Jeg ser for meg at det å bli korrigert på slike ting under sex kan være veldig turn off for jenta og gi henne dårlig selvbilde i sengen.

Endret av Koseklumpen
  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det er jo bare å bruke ballgag.

For min del er det ekstremt tennende med lyd. Lyden eskalerer etterhvert som hun nærmer seg - og for hvert "hakk" stønningen hennes øker, øker min tenning med ti hakk!

Jeg elsker jenter som lager lyd i senga.

Skrevet

Jeg skriker ikke i senga, men hadde noen sagt hysj til meg fordi jeg lagde en lyd, hadde jeg mistet all lyst tror jeg.

Utrolig turn-off!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriker ikke i senga, men hadde noen sagt hysj til meg fordi jeg lagde en lyd, hadde jeg mistet all lyst tror jeg.

Utrolig turn-off!

Ja men så bra! Når han har gjort det noen ganger så lærer du deg vel å være stille. På samme måte som med Pavlovs hunder.

Skrevet

Ja men så bra! Når han har gjort det noen ganger så lærer du deg vel å være stille. På samme måte som med Pavlovs hunder.

Han trenger ikke gjøre det mer enn én gang, før jeg er long gone.

Pavlov og sammenligningen din passet ikke særlig bra inn her.

Skrevet

Tråden ryddet for oppfordringer til lovbrudd.

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Han trenger ikke gjøre det mer enn én gang, før jeg er long gone.

Pavlov og sammenligningen din passet ikke særlig bra inn her.

Med tanke på at enkelte kvinner både klynker, gnåler og bjeffer under akten så passet den sammenligningen særdeles godt.

Gjest HunterLady
Skrevet

Med tanke på at enkelte kvinner både klynker, gnåler og bjeffer under akten så passet den sammenligningen særdeles godt.

Og dere grynter. Jævla svin! ;)

Skrevet

Jeg pleier bare si "sssssh" og holde hånda over munnen hennes. Den har forøvrig ganske mange bitemerker.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg pleier bare si "sssssh" og holde hånda over munnen hennes. Den har forøvrig ganske mange bitemerker.

Det er noe annet. Det du beskriver er dødsdigg. Slik hysjing er fullt lovlig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Og dere grynter. Jævla svin! ;)

Trodde du du var morsom nå? For det var du ikke.

Skrevet

Hvorfor skulle noen suge på ei and? :klo:

LOL!!! :skratte::sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...