Gå til innhold

Jenter, hva ved gutter tenner dere på?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Jeg er jomfru, og kommet i en fase hvor jeg er blitt usikker på min egen seksualitet. Jeg har fram til nå tenkt lite på sex, men nå har jeg begynt å tenke veldig mye på det. Men jeg har vel aldri 'kommet', og jeg liker ikke å onanere meg selv noe særlig. Jeg lurer på om jeg er lesbisk, da jeg ikke er kjempe feminin, noe midt imellom kanskje. Ikke noen typisk lesbe heller, om noen kan bli kalt typisk da.

Tanken på å være lesbisk skremmer meg litt, da letteste utvei selvfølgelig er å tenne på menn. Jeg vet pr. dags dato ikke. Men hva ved menn er det dere liker eller evt tenner på? På en måte synes jeg kanskje jenter kan være litt mer spennende enn gutter, personlighetsmessig. Hvordan kan jeg finne mer ut om det, før jeg hopper inn i noen forhold? Tanken på å ha sex med en gutt skremmer meg, da jeg ikke vet om jeg vil bli våt i det hele tatt da jeg får nærkontakt fysisk med han.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel veldig vanlig å gå igjennom en periode i livet der man ikke helt vet hva man liker eller vil.

Men for all del ikke ha sex med en gutt, bare for å ha sex med en gutt. Tror nok hvis du først møter en du virkelig liker på den måten, så vil alt gi mening for deg, uansett hvilket kjønn det måtte være. :)

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Det jeg tenner på ved menn, er at de er menn. Store og hårete med dyp stemme og noe som henger mellom beina. Jeg har forresten aldri vært i tvil om at det måtte en mann til for min del. Kvinnekropper er pene, men kan ikke erstatte en mann for meg :rodmer:

Skrevet

Uystyret dems! Hvor vakkert det er når det er hardt. Selvtillit er også heit

AnonymBruker
Skrevet

Uystyret dems! Hvor vakkert det er når det er hardt. Selvtillit er også heit

o.0

Gjest HunterLady
Skrevet

Det er vel veldig vanlig å gå igjennom en periode i livet der man ikke helt vet hva man liker eller vil.

Men for all del ikke ha sex med en gutt, bare for å ha sex med en gutt. Tror nok hvis du først møter en du virkelig liker på den måten, så vil alt gi mening for deg, uansett hvilket kjønn det måtte være. :)

Når det kommer til legning, så er det vel ikke akkurat det vanligste.. :gjeiper:

Men ellers er jeg enig med deg :)

Jeg tenner for øvrig på menn fordi de er menn. Elsker det barske og maskuline, masse muskler og dype stemmer. MMMM :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

...og masse penger.

Skrevet

Selvtillit, gjerne med deilig kropp (hvertfall ikke feit eller veldig tynn) og mandig ansikt. Helst litt "badboy". DET tenner meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...