AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Hei. (Jeg er mann) Kjøpte nettopp denne http://www.veet.no/veet-supreme-essence-spray.php for å shine opp brystet litt, men det fungerte heller dårlig. Fulgte instruksene, og etter tre minutter (på et lite område) prøvde jeg å bruke spatelen (eller hva det heter) for å ta av hår, men det kom ikke noen verdens ting. Burde jeg da prøve å vente lengre, eller burde jeg barbere håret på brystet kortere først? (det er nokså langt) Og ja, jeg vet at denne i utgangspunktet ikke er ment for menn. Håper allikevel noen kyndige hårfjerningsspesialister finnes på forumet. Takk!
Evelyne Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Jag och mina väninnor har testat de flesta av Veets hårborttagningsgrejer och de suger verkligen. Den enda personen som det fungerade på var en blond tjej med väldigt tunna hårstrån. Så jag tror att män har ännu mindre chans med dessa produkter. :gjeiper: Det fungerar bättre när man väntar längre än det står i bruksanvisningen, men då riskerar man ju att huden skadas istället. Vax är grejen! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Takk for svar! Har flere kompiser som mener kremen jeg linket til er The Shit, og på han fungerer den supert, som har ganske grov hårvekst (men han shaver den kortere)... Burde jeg også gjøre det, elelr brude jeg vente lengre?
Evelyne Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Jag har ingen aning faktiskt, du får väl fråga hur han gör? Eller experimentera lite till.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Han kan jeg ikke få tak i. Andre som vet?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Altså, er det ingen jenter på hele forumet som vet om man må ha kort hår for å bruke Veet?
Dragonfly84 Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Det funka på meg da jeg venta bittelitt lenger enn det stod, og brukte spatelen ganske hardt. Du må ikke ha brukt høvel på lenge før du bruker veet! Jeg gadd ikke bry meg om advarselen om å ikke bruke veet før det har gått 48 timer siden sist barbering - endte opp med illrød hud og jeg skulle til syden... Det ble jo veldig pent.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Ooo... Takker, takker... Men tror du jeg burde bruke barbermaskin (sånn greie du vipper opp på barbermaskinen, som bare tar en viss lengde) før jeg sprayer på? Eller burde jeg da vente 48 timer etter jeg har gjort dette, og så bruke veet? (noe jeg egentlig ikke har tid til)
Evelyne Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 Alltså, anledningen till att det ska gå 48 timmar har bara att göra med att huden är extra känslig efter barbering. Längden på håret spelar ingen större roll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå