*Bumblebee* Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Min lenke Bare den er HVIT,ikke turkis som på bildet trenger tips!kan gjerne være litt sexy,hvilke typer sko/farger ville dere brukt??
Gjest Ruccola Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Til hvitt kan en jo bruke hva som helst, men jeg syns generellt at man bør holde seg til to frager da, så gjerne veske og sko i samme farge Tror sort kan bli hakket mye kontrast til hvit kjole, så kanskje korall, marineblå eller hudfarvet hadde vert blandt mine valg til en sånn en Og kjolen er jo bomull, så jeg ville ikke valgt lakksko og lakkveske, men noe i litt mer enkelt stoff enn det så selvfølgelig noen flotte armbånd og øredobber 1
Gjest idakaroline Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Jeg hadde brukt en blazer og et par kilehæler til. Av smykker hadde jeg nok valgt å fokusere på øredobber. Er veldig glad i spesielle og store øredobber! Kjolen er jo såpass enkel, så den kan jo styles både opp og ned syns jeg
Gjest Tirkes Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 For noe sommerlig ville jeg brukt de nye skoene mine i lysebrunt, nesten typ nude-farge. Og kanskje brukt anledningen til å lufte min knallgule veske. Men, det kommer jo an på. Skal du ut og shoppe på dagen? Ut på byen om kvelden? Utgjør litt forskjell for hva type sko og tilbehør jeg hadde valgt. Hadde kanskje valgt litt mer smykker/armbåd og sorte sko/stiletter og veske dersom jeg skulle ut på kvelden. Men, vet ikke helt. Har aldri gått i helhvitt. :-) 1
SkalNED Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Spørs jo også litt på anledning og hvilke farger du selv har? Er du blek,er du brun,har du grønt hår? :gjeiper:
*Bumblebee* Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2011 Takker for svar!men etter nærmere ettertanke så troooor jeg jeg heller går for en helt annen stil...har veldig lyst å gå med min hullete jeans,typ sånn HER ! Hva foreslås til den..???eller er det totalt ut nå? jeg tenkte litt vid,lett casual singlet stappa oppi el noe..? Og så SKO! som jeg altid har problemer med...synes det er lett at denne type jeans får en "whore/whitetrash" stil,og det vil jeg IKKE se ut som såklart! Når jeg i tillegg har relativt mellomblondt stripet hår,så er det ekstra vanskelig..lett å se feil ut dessverre! er forøvrig høy og slank bygget,og er over 25 år om det har noe å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå