AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Ser daglig på blogger at mange jenter klarer å sette på løsvipper selv og resulatetet blir supert. Kan noen her lære meg hvordan man setter på løsvipper
Jade Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har aldri gjort det selv, men vil tro at det er masse how-to-videoer på YouTube 1
pandabear Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Øve, øve, øve. Og som Jade sier. Søk på Youtube!
Rumohra Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Kan gi et tips utenom Youtube! Ta lim på selve øyelokket og ikke vippene, det synes ihvertfall jeg er mye lettere. Press de så langt ned mot vippekanten som du klarer. Ikke kjøp for store eller for kraftige vipper, det ser lett unaturlig ut! Ellers er det bare å prøve om og om igjen, til slutt sitter det
pandabear Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Jeg ville ikke hatt lim rett på vippekanten hvis jeg var nybegynner. Fort gjort å bomme.
Rumohra Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Jeg pleier ihvertfall å legge limet litt over vippekanten, sette vippen, og dra den ned mot kanten med limet. Funker gull
Tudeluu Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Jeg pleier å ta lim på vippen/vippene (varierer litt mellom punkt og remse). Venter litt, og dytter på plass. For å få den ordentlig dyttet på plass, pleier jeg å bruke kanten på en liten tube. Mye lettere enn å bruke fingre eller pinsett synes jeg:) Bruker jo pinsett for å sette den på øyelokekt da. Men så bruker jeg tuben for å holde den på plass mens limet tørker. Noen som fatter?
pandabear Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Jeg pleier å ta lim på vippen/vippene (varierer litt mellom punkt og remse). Venter litt, og dytter på plass. For å få den ordentlig dyttet på plass, pleier jeg å bruke kanten på en liten tube. Mye lettere enn å bruke fingre eller pinsett synes jeg:) Bruker jo pinsett for å sette den på øyelokekt da. Men så bruker jeg tuben for å holde den på plass mens limet tørker. Noen som fatter? Jeg fattet Heheh. Jeg gjør det likt som deg, bare at jeg bruker bakdelen til pinsetten til å dytte Også pleier jeg å vente ca 30 sek etter jeg har tatt på limet, før jeg setter den på vippekanten.
Wonders Skrevet 24. juni 2011 #9 Skrevet 24. juni 2011 (endret) jeg måler alltid lengden på vippen først for jeg har ikke så store øyne,og er de for lange klipper jeg alltid den innerste delen av vippen, den ytterste er jo viktig at er lang og fin. SÅ surrer jeg de rundt lillefingeren slik at de bøyer seg. Kantene elsker å gå opp i linninga, så om jeg ikke bøyer først ser det slik ut Dette ser litt merkelig ut, men det finnes også Papir Vipper, som sett her; http://www.google.no/search?hl=no&xhr=t&q=paper+lashes&cp=10&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1280&bih=939&wrapid=tljp1308901830618018&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi Endret 24. juni 2011 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå