AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Hei! Lurer på hvordan jeg skal forstå det her: En jeg har møtt på nettet og jeg hadde avtalt å møtes en helg i august (pga. lang vei mellom oss). I dag foreslo han å møtes tidligere, fordi han skal på et seminar i en by ikke så langt unna meg en helg i juli. Jeg sa ja fordi jeg ble glad for å få mulighet til å møte han om ikke så altfor lenge. Men så tenker jeg; for han kan jo dette være et tegn på at han egentlig ikke er så interessert. Og at han ikke gidder å bruke en hel helg på meg i august, så da bare skviser han meg inn i en helg han allerede er på farten. I tillegg til at han nå har litt trygghet ved at han reiser sammen med kollegaer. Nå lurer jeg så fælt på om jeg bare skal avlyse hele greia. Noen synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Slutt og tull. Klart du møter ham, det er jo en bra anledning! Og hvis det blir klaff, så kanskje dere møtes også den helga i august? 2
Fanta Exotic Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Jeg hadde bare tenkt at han ønsker å møte meg tidligere, og sett på det som positivt:) jeg har møtt min nåværende samboer på nettet (for godt over 2 år siden). Vi bodde langt fra hverandre da, og vi skulle egentlig møtes i starten av en uke han skulle være der jeg bodde.. Men så kom han en helg noen uker tidligere, og det var bare for han ville se meg fortere
Steinar40 Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Hei! Lurer på hvordan jeg skal forstå det her: En jeg har møtt på nettet og jeg hadde avtalt å møtes en helg i august (pga. lang vei mellom oss). I dag foreslo han å møtes tidligere, fordi han skal på et seminar i en by ikke så langt unna meg en helg i juli. Jeg sa ja fordi jeg ble glad for å få mulighet til å møte han om ikke så altfor lenge. Men så tenker jeg; for han kan jo dette være et tegn på at han egentlig ikke er så interessert. Og at han ikke gidder å bruke en hel helg på meg i august, så da bare skviser han meg inn i en helg han allerede er på farten. I tillegg til at han nå har litt trygghet ved at han reiser sammen med kollegaer. Nå lurer jeg så fælt på om jeg bare skal avlyse hele greia. Noen synspunkter? Har du tenkt på hvor upraktisk et langdistanseforhold egentlig er? Det kan være veldig lurt å tenke igjennom det først - før det er for sent. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 TS; jeg er enig med deg i at det kan se ut som om han nå bare vil skvise deg inn i helgeplanen sin - fordi han er veldig usikker på hvordan dette bærer i vei, og ikke er interessert i å prioritere så mye tid på det første møte deres. Men det vil jo ikke si at han ikke kan bli positivt overrasket når dere møtes, og vil få lyst til å prioritere deg i fremtiden. Jeg vllle, som deg, vært skeptisk til å møte han nå. For; kan han ikke ta seg tid til å møtes i august, så tror jeg han nærmer seg 0 % interessert. Mest sannsynlig håper han på et billig ligg den helgen i juli.
Gjest KateW Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 Herregud, alt man skal lage problemer av! Menn er ofte problemløsere, nå har han sett at AH, jeg har tid i juli, da får jeg truffet henne før. Også spør han deg om det. Jeg tror ikke i min villeste fantasi at han hadde sett for seg at dette skulle bli en hel debatt på et nettforum. 2
Inger88 Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Jeg ville tolket det som at han var inntressert. Han ønsker jo å treffe deg tidligere, er vel ikke dermed sakt at dere ikke skal trefffest i august?
Sjeherasad Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg ville ha tenkt på de samtalene dere har hatt på nett og hvilket inntrykk du har fått av ham der...Du nevnte jo selv at du har hatt et ønske om å møte ham lenge Jeg antar at siden du har hatt så lyst å møte ham har du følelsen av at han liker deg.og da burde vel valget være enkelt... Helt ærlig så syns jeg du skal gripe muligheten når den er der...ellers tror jeg at du kommer til å angre på det senere Og hva venter du på egentlig.. Livet er for kort, grip de mulighetene som byr seg...Da slipper du å sitte der og tenke...Hva hadde skjedd hvis jeg..... Endret 23. juni 2011 av Sjeherasad
Gjest Passing by Skrevet 23. juni 2011 #10 Skrevet 23. juni 2011 Slutt og tull. Klart du møter ham, det er jo en bra anledning! Og hvis det blir klaff, så kanskje dere møtes også den helga i august? Signerer. Han fikk en mulighet til å møte deg (TS) tidligere enn forventet, og kanskje det møtet fører til at det blir enda bedre å møte deg igjen i august. Jeg hadde bare sett positivt på det, og skulle det ikke klaffe så vet du det allerede da og slipper å vente helt til august med å finne det ut.
Gjest -J- Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Hør på Kate Winslet! Er det rart at det er kommunikasjonsproblem mellom kvinner og menn? Han skal ikke engang på seminar i samme by som du bor, men tar seg bryet med å komme til deg slik at dere kan møtest enda tidligere enn først avtalt? Og du tolker det som han ikke er interessert? Hvordan er det i det hele tatt mulig? Og har han sagt noe om å droppe helgen i august? Om det klaffer nå på dette møtet, så vil det vel bli mange flere langhelger også? Dessuten er det vel mye bedre med et kort førstegangsmøte for å se om kjemien er der? Det må være kjedelig å være stuck en hel helg med en fyr du merker at du ikke liker allerede etter 10 minutt. Nei, ærlig talt kvinnemenneske! Her må du våkne opp litt og jobbe litt med din egen selvtillit Lykke til med det og med møtet! Endret 23. juni 2011 av -J- 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #12 Skrevet 24. juni 2011 Hva?! Fordi om dere møtes en kveld eller noe i juli så kan dere jo fortsatt møtes en helg i august. Eller? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå