Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #1 Del Skrevet 15. november 2003 Har akkurat kjøpt meg slike kuler som vistnok skal både være en nytelse(?) og hjelpe en til å trene opp bekkenbunnen. Men, nå lurer jeg litt på hvordan man egentlig skal bruke de :oops: ?? Jeg puttet de inn - og hadde stooore problemer med å få de ut... ( Morsomt etterpå da) Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 15. november 2003 #2 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg fikk kuler av en x en gang. Men hadde motsatt problem, de var små og tunge og datt ut. Hadde ikke sjans til å holde på dem uansett hvor mye jeg kneip. Endte med å kaste dem og har ikke angret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M@rit@ Skrevet 15. november 2003 #3 Del Skrevet 15. november 2003 Tiny, hvis kulene datt ut av deg betyr det at bekkenbunnen din ikke er særlig sterk. Du kunne fått mer igjen for å beholde dem og trene deg opp til å kunne holde dem inne, enn å kaste dem...Har selv trent meg opp til å kunne holde tyngre og tyngre vekter inne ved hjelp av skjedemusklene. Og det kommer godt med skal jeg si deg! F.eks. i seksuelle situasjoner, sambo er meeget fornøyd... Gjest, slike kuler som er beregnet spesielt på bekkenbunnstrening har en tråd festet til seg, omtrent som en tampong. Så de er lette å få ut. De kulene du har er uten tråd de da? Da skjønner jeg godt at de er vanskelige å få ut. Du kan jo prøve å sitte på huk og presse dem ut med musklene dine når du blir lei av å ha dem der. Hvis de ikke kommer ut da heller må de da være svært lette? Uansett høres det ut som om kulene dine er altfor lette til å kunne være til hjelp ved trening av skjedemusklene. Da bør de være så tunge at du må streve litt for å klare å holde dem inne. Det er jo sånn musklene blir sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 15. november 2003 #4 Del Skrevet 15. november 2003 Tiny' date=' hvis kulene datt ut av deg betyr det at bekkenbunnen din ikke er særlig sterk. Du kunne fått mer igjen for å beholde dem og trene deg opp til å kunne holde dem inne, enn å kaste dem...[/quote'] Syns jeg er ganske sterk, jeg.. Kulene mine var mindre enn klinkekuler, bare litt større en erter! Sammen med sin unaturlige tyngde og en fuktig meg ble det en umulig kombinasjon. Men har i ettertid sett kuler som er langt større. Kanskje jeg fikk "barnestørrelse"? Det er greit vi er fleksible der nede, men skal vi både kunne holde på tunge erter og presse ut en unge??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M@rit@ Skrevet 15. november 2003 #5 Del Skrevet 15. november 2003 Tiny skrev: Kulene mine var mindre enn klinkekuler, bare litt større en erter! Sammen med sin unaturlige tyngde og en fuktig meg ble det en umulig kombinasjon. Var de så små! :o Så små og samtidig tunge (bly kanskje?), da hjelper det liksom ikke å stramme musklene rundt dem! Hva i all verden skulle de brukes til da? Trodde de minste på markedet var slike såkalte "nytelseskuler" som man får kjøpt i sexhjelpemiddel-butikker, og de er som klinkekuler i størrelse, eller større. Disse kan også brukes til muskeltrening hvis de er tunge nok. Oftest er de ikke tunge nok til å trene musklene med. Det var derfor jeg stusset litt når du sa at dine datt ut. Tydeligvis var dine helt annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 15. november 2003 #6 Del Skrevet 15. november 2003 Ja, jeg får skaffe selv dersom jeg vil ha nye.. Ikke stole på gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #7 Del Skrevet 17. november 2003 Men nytelseskuler?? Hvordan nytelse gir de da :oops: ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M@rit@ Skrevet 21. november 2003 #8 Del Skrevet 21. november 2003 Så ikke spørsmålet ditt før nå jeg, Gjest: Men nytelseskuler?? Hvordan nytelse gir de da ?? Har ikke brukt slike selv (bruker kun vekter til vaginaltrening) men det må vel være meningen at kulene skal bevege seg med deg å gi en "hemmelig" nytelse ved å berøre følsomme områder inni skjeden tror jeg. Dessuten kan man jo bruke dem under forskjellig sexleker med og uten partner antar jeg? Dessuten gir de vel en trening av musklene de også (hvis de har litt tyngde), og nyere forskning konkluderer jo med at sterkere muskler i underlivet gr sterkere orgasmer, og gjør også at man har lettere for å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #9 Del Skrevet 22. november 2003 eh.... nå lurer jeg fælt her. Er det noen som kan forklarre meg hva vaginakuler er, hvor gjør du av de og hva gjør du med de???? hilsen flau uerfaren..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innlegsskriver-gjest Skrevet 24. november 2003 #10 Del Skrevet 24. november 2003 Vaginakuler er kuler på størrelse med klinkekuler, som du putter inn i skjeden. Både for å trene bekkenbunnsmusklene og for nytelse.... tror jeg det var ja Jeg lurte jo litt på dette da. Takk M@rit@ for dine svar :D Men er det virkelig ikke flere her med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #11 Del Skrevet 24. november 2003 Det som gir nytelsen ved slike vaginakuler, er at inni kulene er det noen mindre kuler som klirrer når du beveger deg. Dermed blir det en svak vibrering eller hva man skal kalle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xeyes i.i Skrevet 24. november 2003 #12 Del Skrevet 24. november 2003 Kulene mine var mindre enn klinkekuler, bare litt større en erter! Tror det var analkuler du fikk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #13 Del Skrevet 24. november 2003 Eller kanskje det var noe alla disse? : https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=1273 Står ikke hvor små de er, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå