Gå til innhold

Gave til forlover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal dere gi gave til deres forlover?? eventuelt hva gir dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal forsåvidt gi gave, men tenker ikke helt på det som gave

Den siste natta før bryllupet spanderer jeg spapakke på hotellet vi skal være på. Dette er like mye for selskap for meg som oppmerksomhet til henne for godt vennskap og som takk.

Skrevet

Hun kommer nok ikke til å få en gave i den forstand men jeg spanderer kjolen på henne siden jeg har krav til farge, men hun får velge den kjolen hun vil ha selv. Vi skal ta ansiktsbehandling uken før som jeg også tenkte å spandere på henne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer også veldig på dette.

Jeg har nemlig en MANN som forlover.

Han er min beste venn (har kjent ham siden vi var spedbarn) og han har hjulpet meg myyyye i hele oppveksten og nå, og jeg vet at han kommer til å gjøre sitt ytterste for å hjelpe meg hele veien mot og under selve bryllupet.

Han er et skikkelig arbeidsjern som ønsker meg alt det beste...

Han er som en bror for meg.

Jeg ANER ikke hva jeg skal gi ham!

:gave:

Skrevet

Har ikke tenkt på det egentlig, men tror ikke jeg kommer til å gi noe. Og forloveren min kommer ikke til å forvente å få noe heller :)

Skrevet

Da jeg var forlover kjøpte jeg en fin trekurv, med vin, sjokolade, fine såper, spaprodukter og kremer. Pynt gjerne med sløyfe:) Hun ble veldig glad. Personlig, nyttig, spennende og koselig gave.

Skrevet

Da jeg var forlover , tok venninna mi meg med på 3 timers spa , og så spiste vi en deilig lunsj/middag etterpå.

Det var gaven hennes til meg , utrolig synes jeg,hadde ikke forventet noe ,var ikke klar over at det var vanlig den gangen eller ( og gi gave til forloveren altså ..) :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde med meg forloveren min på hotell natten før bryllupet, med jentesladder over et glass vin og litt god mat mens nervene roet seg kvelden før. På selve dagen spiste vi luksusfrokost, før hun også fikk satt opp håret på min regning (hadde en stylist som kom til oss på hotellrommet). Forloveren min syntes det var kjempestas :) Og det var jo superhyggelig for meg også! :)

Skrevet (endret)

Jeg tenkte å gi en gave ja. Her er noe av det jeg har tenkt på.

• Et pent smykke eller øredobber
  • 90 minutters aroma massasje
  • Et maleri eller fotografi
  • En bedre middag med sin kjære eller med meg
  • Fotpleie
  • En fotobok av dere to og fra bryllupet
  • Reisegavekort
  • En kurv med masse hudpleie og badeprodukter
  • Ansiktsbehandling

Ryddet for reklame. ms.raggsokk, mod

Endret av Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har 2 forlovere, så skulle jeg gitt gave kunne det ikke blitt noe dyrt hvertfall, vi har et budsjettbryllup så det hadde blitt litt rart å bruke en masse penger på forloverene uansett. Dessuten skal jeg være forlover tilbake til den ene forloveren min noen uker senere, og vil ikke legge press på henne til å gi noe.

Gjest Tirkes
Skrevet

Forloveren min får manikyr, sminke og hår spandert av meg. Føles naturlig siden vi er "sammen" under dette uansett. Men ingen prøvetime til hennes sminke og hår. Fikk pakkeavtale til forlover hos frisøren, betaler 600kr ekstra for smink/hår av henne også.

Sønnen hennes skal være ringbærer, og jeg har kjøpt ham ny dress, selv om det er en vanlig svart guttedress så synes jeg at jeg kan gjøre såpass når jeg ber ham til å ta en sånn rolle.

Hun betaler egen kjole, har ekstra stress den dagen, må mest sannsynlig bli med meg på do hver gang jeg skal dit, for jeg har en skikkelig prinsessekjole. Jada. Naturens gang tenkte jeg ikke på når jeg så for meg slepet og store skjørtet og.. *stjerner i øynene*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde to forlovere og gav kjole til begge (hadde krav til farge), armbånd, overnatting på hotell (ikke egentlig gave, mer selskap til meg), og bilde av oss sammen som ekstragave til jul.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å gi en gave ja. Her er noe av det jeg har tenkt på.

• Et pent smykke eller øredobber
  • 90 minutters aroma massasje
  • Et maleri eller fotografi
  • En bedre middag med sin kjære eller med meg
  • Fotpleie
  • En fotobok av dere to og fra bryllupet
  • Reisegavekort
  • En kurv med masse hudpleie og badeprodukter
  • Ansiktsbehandling

www.bryllupsboken.net

Alle gavene bortsett fra maleri og foto. Hater sånne gaver som tar opp stor plass i huset og som ikke nødvendigvis passer inn i farget temaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...