Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Hvem er best og hvorfor? Ønsker svar fra alle, men spesiellt de som er lyse i huden (som meg)
Arwen Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Har en venninne (som er lys i huden) som elsker fake bake. Jeg har bestilt den nå, så skal skrive hva jeg synes når jeg har fått prøvd.
Soul Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Jeg er veldig lys i huden og har prøvet Fake Bake hos hudpleier. Likte ikke resultatet på meg i det hele tatt...Ble lite farge syns jeg og veldig "skittent". Mannen min syns heller ikke det var så lekkert :-? Ble litt skuffet jeg for jeg hadde hørt mye bra om det og vurderte å bruke det før bryllupet...men det droppa jeg. Kan godt hende det blir pent på dere for det, man er jo forskjellig
Mrs.H Skrevet 16. november 2003 #4 Skrevet 16. november 2003 Jeg har brukt begge og St. Tropez er en klar vinner. Er veldig lys i huden og får mye finere farge av denne enn av Fake Bake. Syns også St. Tropez er lettere å få jevn men det har kanskje med vane å gjøre.
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #5 Skrevet 16. november 2003 Takk for svarene! Ja, fortell gjerne hvordan resultatet blir Arwen! Bestilte du krem eller mousse?
Gjest holahola Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 er st.tropez kremen farget, slik at man kan se hvor man ha påført den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå