kawaii Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 (endret) Heisann. Jeg kjøpte akkurat Sims 3 Helaften. Men når jeg skal til å laste det ned etter jeg har godtatt brukervilkårene, får jeg opp en melding der det står "Can't launch (..)" --og et stort filnavn, som du ser på bildet nedenfor. Noen som har møtt på det samme problemet? Noen som kan hjelpe? Jeg er skikkelig hypp på å spille Sims (Om nødvendig info, så bruker jeg Vista) Endret 22. juni 2011 av kawaii
Chiyo Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Dette er kanskje et dumt spørsmål... men du har grunnpakken sant?
Mermaid Blues Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Min anbefaling er å spørre på forumet på thesims3.com, noen ganger virker det som at brukerne der har mer peiling enn utviklerne av spillet Men et tips; hvis det skulle finne på å være noe gæli som ikke er rett med selve cd-en (som det var med min "Ambitions") kan du bruke EA download manager og laste ned spillet derfra ved å taste inn lisenskoden som står inni coveret. Håper det ordner seg
kawaii Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2011 Ja, jeg har grunnpakken. Takk for hjelpen, men jeg fant ut hva som er galt. Jeg hadde visst for lite GHz, noe jeg selvfølgelig glemte å sjekke i forveien. Jeg har jo nå åpnet pakken, så den kan ikke leveres tilbake, så jeg får vel bare vente på en vakker dag det kommer ned en flygende PC med nok GHz til Sims 3 Helaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå