Miranda Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Hva er det med menn og deres små blærer? Hvor ofte ser man en kvinne sitte på huk langs veikanten? Ikke særlig ofte! Hva ville forresten ikke menn tenke om oss da...?? Men menn - de kan ikke holde seg til neste toalett... Har menn mindre blærer, eller har de bare en dårligere evne til å holde seg? Eller er dette å urinere ved veikanten et resultat av dårlig oppdragelse? Det siste er nok min påstand.
Gjest sexysadie Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 D kommer nok mere av at menn ikke trenger å kle av seg alt nedentil for å være istand til å tisse....
Miranda Skrevet 15. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2003 D kommer nok mere av at menn ikke trenger å kle av seg alt nedentil for å være istand til å tisse.... ...så derfor er det bare å tisse når trangen er der...! Hmmm... Likevel ingen grunn til at de ikke skulle nå å finne et toalett...
Gjest Madam Felle Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 Forstår ikke problemet. Må man så må man, og er det ikke toalett i nærheten må de vel få lov til å tisse. Det er vel bare til å snu ryggen til om du ikke liker å se det. Skulle ønske det var like enkelt for oss jenter, for jeg har en liten blære, og det er ingenting som gjør så vondt som når blæren er full, og en må lete etter et toalett for å få tisse.
Gjest care Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 Menn har en tendens til å skvette OVERALT. De læres opp som så gutter. Men jentene må være snille og skikkelige å gå inn på toalettet. Jeg for min del blir GAL av all denne PISSKVETTINGEN OVERALT. :-?
Gjest sexysadie Skrevet 15. november 2003 #6 Skrevet 15. november 2003 Gidder du virkelig å bruke energi på å irritere deg over menn og pissingen deres? De vet jo ikke bedre....
waco Skrevet 15. november 2003 #7 Skrevet 15. november 2003 Miranda.... prøv å forestill deg selv som mann...hvorfor i allverden skal man pine seg til tissetrenghet bare fordi....??? Hva? Og det er ingenting jeg ser på mer naturlig enn at mennesker og dyr pisser.....
Gjest care Skrevet 15. november 2003 #8 Skrevet 15. november 2003 Gidder du virkelig å bruke energi på å irritere deg over menn og pissingen deres? De vet jo ikke bedre.... Jeg bruker absolutt ingen energi på dette. Men jeg som alle andre har en mening om alt her inne, så derfor........
Gjest sexysadie Skrevet 15. november 2003 #9 Skrevet 15. november 2003 skjønte det 7 Artig avatar forresten.
Gjest Vega Skrevet 15. november 2003 #10 Skrevet 15. november 2003 Kremt. Vi må jo ta av litt mer tøy - altså gjemmer vi oss litt bedre, når vi er nødt til å "lette oss", ikke sant? Det er iallfall min teori. Å sitte med rumpen fram til almenn skue er litt drøyt - derfor går vi gjerne hundre meter inn i skogen... eller noe sånt. I alle fall gjemmer vi oss. Jeg synes forresten det er motsatt - jeg må mye oftere på toalettet enn alle menn jeg kjenner til sammen. Tror det har noe med at vi mister mer væske, pga fysikken.
Gjest Indianlady Skrevet 15. november 2003 #11 Skrevet 15. november 2003 Menn liker å lufte snilen sin titt og ofte,fordi det er deres beste venn. :D
Gjest Vega Skrevet 15. november 2003 #12 Skrevet 15. november 2003 Ja - eller så - dere vet jo at de bare kan tenke på en ting av gangen, og når de har brukt hjernen en stund, eller i alle fall gjort et forsøk, så må de dra den fram, slik at de skal skjønne at den fremdeles er der nede...
waco Skrevet 15. november 2003 #13 Skrevet 15. november 2003 Det som er best med å ha guttetiss, er at man bare kan pisse på frekke damer som går forbi.
Ursula Skrevet 17. november 2003 #14 Skrevet 17. november 2003 Det er jo så mye enklere for dem, bare å slenge'n ut og la det stå tell.
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #15 Skrevet 17. november 2003 Forstår ikke problemet. Må man så må man, og er det ikke toalett i nærheten må de vel få lov til å tisse. Det er vel bare til å snu ryggen til om du ikke liker å se det. Skulle ønske det var like enkelt for oss jenter, for jeg har en liten blære, og det er ingenting som gjør så vondt som når blæren er full, og en må lete etter et toalett for å få tisse. Det er ikke bare bare vet du. Noen morgener på vei til jobb, kan man tydelig se at folk har tisset her og der langs hele ruta mi fra bussen til kontoret kvelden/natten før , og det ikke bare ser motbydelig ut - men det STINKER!!
Miranda Skrevet 17. november 2003 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2003 Miranda.... prøv å forestill deg selv som mann...hvorfor i allverden skal man pine seg til tissetrenghet bare fordi....??? Hva? Og det er ingenting jeg ser på mer naturlig enn at mennesker og dyr pisser..... Hadde jeg vært en mann håper jeg at jeg hadde fått en rimelig oppdragelse som fortalte meg at tisse gjør man på toalettet :evil: Jeg tror helt klart det har med oppdragelse å gjøre. Ei venninne av meg er mor til to små gutter. En gang skulle vi ut å kjøre og vi var ikke engang kommet inn i bilen før gutten måtte tisse. Et kjent barneproblem: mamma, jeg må tisse! 30 meter hjemmefra. Hun tok gutten i hånden og lot ham tisse inne i parkeringskjelleren! Svineri :evil:
Gjest Tabby Skrevet 17. november 2003 #17 Skrevet 17. november 2003 I parkeringskjeller og slikt hører ikke noe steds hjemme, heller ikke inntil en husvegg, men er man trengt så er man det, og i følge eksperter (lærte jeg på skolen i hvert fall) så kan man bli inkontinent om man stadig går og holder igjen... Noe å tenke på for alle jenter/damer som stadig kniper igjen?
Miranda Skrevet 17. november 2003 Forfatter #18 Skrevet 17. november 2003 I parkeringskjeller og slikt hører ikke noe steds hjemme' date=' heller ikke inntil en husvegg, men er man trengt så er man det, og i følge eksperter (lærte jeg på skolen i hvert fall) så kan man bli inkontinent om man stadig går og holder igjen... Noe å tenke på for alle jenter/damer som stadig kniper igjen?[/quote'] Skulle være mulig å knipe igjen inntil man finner et toalett. Også for menn! Å knipe igjen viser at man er kontinent. Det er ikke snakk om å holde blæren i høyspenn. Man føler trang lenge innen blæren er full. Det finnes medisiner som kan avhjelpe problemet om man har stadig tissetrang.
Gjest Vega Skrevet 21. november 2003 #19 Skrevet 21. november 2003 Vel, hvis man kjører etter innlandsveien gjennom Midt- og Nord-Sverige og dagen går over i natt, så vil ikke piller hjelpe noe særlig på noe som helst, tror jeg. Det eneste man kan håpe på er at myggsvermen ikke rekker oppdage deg før du har fått opp buksa igjen. Det er ikke alltid man bare skal en tur på bensinstasjonen, eller opp på ned til Sørlandet en svipptur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå