Anjah Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg holder på med siste opprydningsbit i økonomien min. Jeg har lenge betalt på sure, kjipe regninger fra en drøss av inkassobyråer. Jeg kredittsjekket meg selv her forleden, og dessverre var jeg ennå ikke i mål. Jeg mistenker likevel at det eksisterer merknader på meg som skulle vært slettet. I følge GOA er den letteste måten å dobbelsjekke status, å ringe hvert enkelt selskap og forhøre seg. Jeg trenger altså hjelp med å liste opp inkassoselskapene. Store som små! Jeg begynner; Lindorf Intrum Justisia Galant Transcom Credicare Ergo ... det er sikkert flere! Kjør på, dere som kan og vet! På forhånd; MANGE takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Kredinor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Gothia eller noe, er det et som heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det ikke rundt en 160 inkassoselskaper i norge pr i dag? Kan du ha gjeld i ALLE mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago_2 Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Experian AS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 Conta Alektum Galant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 Her finner du lister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det ikke rundt en 160 inkassoselskaper i norge pr i dag? Kan du ha gjeld i ALLE mener du? Å huff, nei! Det tror jeg ikke er tilfelle, altså. Men dessverre er det ofte slik at en inkassoselskaps "gjeld" kan kjøpes opp og flyttes til et annet byrå. Det jeg håper på med denne listen dere hjelper meg med, er å komme over navn på selskaper jeg kjenner igjen. Så bare fortsett, dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Sergel Conecto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Så flott at du greier å rydde opp i det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstiJ Skrevet 23. juni 2011 #11 Del Skrevet 23. juni 2011 Creno, Klarna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2011 #12 Del Skrevet 24. juni 2011 Er ett som heter Collector vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Så flott at du greier å rydde opp i det Da har jeg hatt en store ringerunden! Jeg er NESTEN fri! Jeg mangler ca 3000 kr i en sak som jeg har hatt betalingsordning på i 3 måneder. That's it!! Tusen takk til dere alle som her hjulpet meg med å lege ei bra liste! Endret 28. juni 2011 av Anjah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #14 Del Skrevet 28. juni 2011 Så flott!! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjeldsfri Skrevet 13. oktober 2016 #15 Del Skrevet 13. oktober 2016 pra- group SI - Statens innkrevningssentral. sjekk også namsmann i din kommune og skatte fogden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #16 Del Skrevet 13. oktober 2016 På 28.6.2011 den 14.41, Anjah skrev: Da har jeg hatt en store ringerunden! Jeg er NESTEN fri! Jeg mangler ca 3000 kr i en sak som jeg har hatt betalingsordning på i 3 måneder. That's it!! Tusen takk til dere alle som her hjulpet meg med å lege ei bra liste! Kjempeflott! Jeg betalte siste gjeld i stad! Har jobbet hardt dette året og i fjor for å bli kvitt alt fra fortiden. Og nå er jeg i mål. Jeg er ikke lengre anspent og urolig. Så utrolig deilig! Den siste betalingen var som julaften Hurra for de som ordner opp etter seg Anonymkode: fc3a6...b7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #17 Del Skrevet 13. oktober 2016 32 minutter siden, Gjeldsfri skrev: pra- group SI - Statens innkrevningssentral. sjekk også namsmann i din kommune og skatte fogden Du vet at dette er en tråd det ikke har vært liv i på fem (!) år...? Anonymkode: 11225...775 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #18 Del Skrevet 13. oktober 2016 En tråd fra 2011 ! Anonymkode: 6dfd2...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjeldsfri Skrevet 13. oktober 2016 #19 Del Skrevet 13. oktober 2016 lol nei så ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 14. oktober 2016 Det gjør jo ikke noe at tråden er litt gammel. Jeg er sikker på at informasjonen kom til nytte likevel Jeg er forresten TS. I dag styrer jeg økonomien kjempefint, og får ikke så mye som en purring! Det er utrolig deilig å tenke på at den delen av livet med dustegjeld er over! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå