Baby Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Til dere som var der i går, var det mange som solgte billetter utenfor hallen? Vet dere i så fall hva de gikk for? Har så lyst til reise innover, men det jo 1,5 times kjøring??
Arwen Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Har vært nede i byen i dag og oppover karl johan stod det mange med plakater og ville KJØPE billetter. Tror det er vanskelig å få tak i. :-?
Gjest Madam Felle Skrevet 15. november 2003 #3 Skrevet 15. november 2003 Alltid noen som står utenfor og selger. Venter du med å kjøpe kan du få billige billetter. Min kjærevarp Springsteen konserten, og der vardet noen som prøvde å selge billetter for kr 1000 utenfor, men måtte tilslutt ned i 300kr for å bli kvitt de. jeg hadde tatt sjangsen hadde det ikke vært 8t kjøringfor min del
punkyB Skrevet 15. november 2003 #4 Skrevet 15. november 2003 Har vært nede i byen i dag og oppover karl johan stod det mange med plakater og ville KJØPE billetter. Tror det er vanskelig å få tak i. :-? Har du fått deg billett - eller drar du ned for å prøve å få tak i rett før?
Arwen Skrevet 15. november 2003 #5 Skrevet 15. november 2003 Har du fått deg billett - eller drar du ned for å prøve å få tak i rett før? Har ikke fått bilett og gidder ikke prøve heller. Håper heller at han kommer til skandinavia igjen et av de neste årene og drar da. Det er for eksempel mye lettere å få billetter til sverige. Var vist nesten bare nordmenn der.
Gjest Tex Skrevet 15. november 2003 #6 Skrevet 15. november 2003 Okkay, jenter, vel da stikker jeg på konsert.......
Joplaya Skrevet 15. november 2003 #7 Skrevet 15. november 2003 Har vært nede i byen i dag og oppover karl johan stod det mange med plakater og ville KJØPE billetter. Tror det er vanskelig å få tak i. :-? Mange som står og vil kjøpe siste dagen - for så å selge de igjen til en dyrere pris rett før konserten. Min søster skulle på konsert en gang, de hadde en billett for mye og skulle prøve selge den like før konserten. De traff kun mennesker som var interessert i å kjøpe for en billig penge fordi de skulle selge den videre. Disse sto med plakater rundtom, ingen ville gi mer enn 100 kr.
Gjest Tex Skrevet 16. november 2003 #8 Skrevet 16. november 2003 Jeg så ikke et eneste hverken kjøpe eller selge billett skilt da jeg stod i kø på konserten i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå