Gjest Ninab Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har kikket litt på overnatting bryllupsnatten, og ser jo at prisen varierer veldig.. Vi bor ett stykke utenfor Oslo, og på ett hotell så er prisen 3000 kr for ei natt i en bryllups-suite, men det kommer ikke frem om dette er med måltider. dette er ett veldig flott hotell, tror vel det kan kalles det flotteste i området. Hva slags priser har dere andre på overnatting, skal dere hjem eller på hotell?
FruN Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Vi har inkludert overnatting på hotellet vi skal være på, men det koster 2900kr for en brudepakke der. "Vår brudepakke inkluderer følgende: Overnatting i en av våre romantiske suiter. Nydelige hjertesjokolader, badeskum og gavesett med såper. Musserende vin og frisk frukt. Vi serverer deilig frokost på rommet dersom dere ønsker det. Badekåper og fri inngang til vårt unike Spa. Sen utsjekk." Digg :D
Rødtoppen86 Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Samme som høstbryllup i og med at vi er på samme hotell ser det ut som 1
Anglofil Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Betaler 1200 kr tror jeg for en junior suite, ser ingen vits i å ha en egen bryllupsuite. Mvh Yvonne
Niennas Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 3500 kr for en suite med bryllupspakke, og utsikt over havet.
Ramona24 Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 1950 kr for suite. - musserende vin -snacks - frokost på sengen - 1 time senere utsjekking.
Gjest Tirkes Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 Svigerfar har vært generøs nok til å sponse vår. Den ble bestilt i forgårs, på en skikkelig flott to-roms suite. Badet har ekstra stort badekar som kan fylles med varmt vann og bobler før ankomst ved varsling. Etter hva som ble sagt så er prisen rett over 3000 kr, og brudeparet vil bli mottatt med rød løper (de vil ha tlf 30 minutter før ankomst), rommet blir pyntet med røde roser, roseblad på sengen, musserende vin og fruktfakt/jordbær (alt etter sesong, regner ikke med jordbær siden mitt er i september) og frokost på rommet med "rikt utvalg på dobbel tralle" og utsjekk kl 15.00 dagen etter. Ingen andre måltid enn frokosten er inkl. Vi trenger ikke mer, vi kommer ved til å være på rommet under 12 timer regner jeg med, og sove deler av tiden. Tenker det skal bli deilig å ta av skoene, bli snørt ut av korsettet og gli ned i et fiks ferdig badekar med musserende + noe frisk frukt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå