Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame som HATER klokker som tikker og tikke lyder... Så ... Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor men får sånne?? Jeg har søkt nye på nettet men finner ingen .... Blir gal snart.. må ha klokke.... Det skal være like stor en ett tastatur:D

Gjest Nedfall
Skrevet

Jeg er en dame som HATER klokker som tikker og tikke lyder... Så ... Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor men får sånne?? Jeg har søkt nye på nettet men finner ingen .... Blir gal snart.. må ha klokke.... Det skal være like stor en ett tastatur:D

Ehh..

Du hater klokker som tikker, men du ber om tips om hvor du finner nettopp slike?

Er det klokker med visere du vil ha, eller er det digitalklokker (siffre) du er på jakt etter?

Vet ihvertfall gode gamle Clas har en del slikt stæsj, bl.annet veggklokker som retter seg selv (synkroniserer klokka mot ett radiosignal). Veldig kjekt. Om de har "stumme" klokker, er jeg ikke sikker på.

Gjest WendyClear
Skrevet

Hun mente jo selvsagt digitalklokke, som ikke tikker nettopp fordi den ikke har visere. Men nei, jeg har ingen anelse om hvor man får tak i slike :( Skulle gjerne hatt en selv

Gjest Nedfall
Skrevet (endret)

Hun mente jo selvsagt digitalklokke, som ikke tikker nettopp fordi den ikke har visere. Men nei, jeg har ingen anelse om hvor man får tak i slike :( Skulle gjerne hatt en selv

Ditto. Hater selv visere. Men veggklokker er, av en eller annen grunn, i 99% av versjonene utstyrt med visere.

Men LCD fins.

Edit:

Første treffet der, virker jo jævla digg (NTP Digital Wall Clock). Synkroniseres via bredbåndstilkobling.

Endret av Nedfall
Gjest WendyClear
Skrevet

Ditto. Hater selv visere. Men veggklokker er, av en eller annen grunn, i 99% av versjonene utstyrt med visere.

Men LCD fins.

Edit:

Første treffet der, virker jo jævla digg (NTP Digital Wall Clock). Synkroniseres via bredbåndstilkobling.

Den her var jo genial! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...