SortEngel Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Jeg er en dame som HATER klokker som tikker og tikke lyder... Så ... Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor men får sånne?? Jeg har søkt nye på nettet men finner ingen .... Blir gal snart.. må ha klokke.... Det skal være like stor en ett tastatur:D
Gjest Nedfall Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er en dame som HATER klokker som tikker og tikke lyder... Så ... Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor men får sånne?? Jeg har søkt nye på nettet men finner ingen .... Blir gal snart.. må ha klokke.... Det skal være like stor en ett tastatur:D Ehh.. Du hater klokker som tikker, men du ber om tips om hvor du finner nettopp slike? Er det klokker med visere du vil ha, eller er det digitalklokker (siffre) du er på jakt etter? Vet ihvertfall gode gamle Clas har en del slikt stæsj, bl.annet veggklokker som retter seg selv (synkroniserer klokka mot ett radiosignal). Veldig kjekt. Om de har "stumme" klokker, er jeg ikke sikker på.
Gjest WendyClear Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Hun mente jo selvsagt digitalklokke, som ikke tikker nettopp fordi den ikke har visere. Men nei, jeg har ingen anelse om hvor man får tak i slike Skulle gjerne hatt en selv
Gjest Nedfall Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 (endret) Hun mente jo selvsagt digitalklokke, som ikke tikker nettopp fordi den ikke har visere. Men nei, jeg har ingen anelse om hvor man får tak i slike Skulle gjerne hatt en selv Ditto. Hater selv visere. Men veggklokker er, av en eller annen grunn, i 99% av versjonene utstyrt med visere. Men LCD fins. Edit: Første treffet der, virker jo jævla digg (NTP Digital Wall Clock). Synkroniseres via bredbåndstilkobling. Endret 24. juni 2011 av Nedfall
Gjest WendyClear Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Ditto. Hater selv visere. Men veggklokker er, av en eller annen grunn, i 99% av versjonene utstyrt med visere. Men LCD fins. Edit: Første treffet der, virker jo jævla digg (NTP Digital Wall Clock). Synkroniseres via bredbåndstilkobling. Den her var jo genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå