Gå til innhold

Versace for H&M

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gleder du deg? Har du tro på dette? Skal du kjøpe noe derfra eller synes du ikke det er verdt å stå i kø for dette i timesvis?

Jeg ble litt fristet av at skinn og nagler, og høye hæler er inne i bildet, men det kan en også kjøpe seg andre steder. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette samarbeidet hopper jeg over, Versace er IKKE min stil :fnise:

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Ts her, ikke min heller, jeg er litt spent på åssen dette går, men har ikke tenkt å kjøpe noe egentlig. Morro å se alle som står en natt eller dag i kø for dette da :)

Har dere sett Donatella Versace i det siste? Hun må jo være eldgammel, men alle lagene med sminke og de plastiske operasjonene får henne til å se enda jævligere ut.. grøss

http://4.bp.blogspot.com/-CccjE_tKv_8/TYEhaiFi-cI/AAAAAAAABGs/XXrH1O2jXiU/s400/Donatella%2BVersace%2BWorst%2BPlastic%2Bor%2BCosmetic%2BSurgery%2BDisaster.jpg

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Jeg må si at jeg ikke akkurat ble fristet til å stå i kø etter jeg så smakebitene i artikkelen. Jeg kan gjerne ha noen få elementer i garderoben av sort, nagler og skinn, men det er ikke plagg jeg går gjennom tykt og tynt for å få tak i for å si det sånn.

Skrevet

Gleder meg, har store forventninger og kjøper hvis det kommer noe jeg liker!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og så lurer jeg litt på kvalitet og utseende på dette. Skinn og nagler har egentlig vært in lenge, lurer på hva nytt versace kommer med.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg må si at jeg ikke akkurat ble fristet til å stå i kø etter jeg så smakebitene i artikkelen. Jeg kan gjerne ha noen få elementer i garderoben av sort, nagler og skinn, men det er ikke plagg jeg går gjennom tykt og tynt for å få tak i for å si det sånn.

Har du link? Jeg ble litt nysgjerrig her :)

Skrevet

Tråden er ryddet for spam og img-tagger.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Jeg husker Donatella Versace sa at hun ikke kom til å samarbeide med hm og andre billigkjeder, var noe med at Versace var i en klasse for seg og ikke hørte inn der. Lurer på hva som endret seg ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Likte ikke kjolen. Liker skinnjakker og slikt med enkle detaljer. Slike nagler er ikke min stil, med mindre det er snakk om et naglebelte :P

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, ikke min heller, jeg er litt spent på åssen dette går, men har ikke tenkt å kjøpe noe egentlig. Morro å se alle som står en natt eller dag i kø for dette da :)

Har dere sett Donatella Versace i det siste? Hun må jo være eldgammel, men alle lagene med sminke og de plastiske operasjonene får henne til å se enda jævligere ut.. grøss

http://4.bp.blogspot.com/-CccjE_tKv_8/TYEhaiFi-cI/AAAAAAAABGs/XXrH1O2jXiU/s400/Donatella%2BVersace%2BWorst%2BPlastic%2Bor%2BCosmetic%2BSurgery%2BDisaster.jpg

Hun er faktisk bare 55, et par år eldre enn feks sharon stone og sela ward.....

Skrevet

Jeg husker Donatella Versace sa at hun ikke kom til å samarbeide med hm og andre billigkjeder, var noe med at Versace var i en klasse for seg og ikke hørte inn der. Lurer på hva som endret seg ;)

Jeg tror nok ikke at jeg kommer til å kjøpe klærne, men er spent på tilbehøret :)

Skrevet

Skinn og nagler er ikke helt min stil, men har et par plagg fra Versace som jeg ikke kunne levd uten. Så jeg er egentlig ganske spent :)

Skrevet

Meh, vet ikke hva jeg synes jeg. Er ikke så glad i den stilen for å si det sånn... Synes det kan se litt tacky ut, men skoene kan bli spennende:) Skulle ønske det var Alexander Wang eller McQueen som designet for H&m, da hadde jeg løpt og kjøpt for å si det sånn:)

Skrevet

Kjolen i artikkelen er hvertfall sykt fin :D

Jeg skal ikke stå i kø, men se over det som er igjen :)

Skrevet

hmm jeg har aldri likt at HM samarbeider med store designere, det blir så lite hellig på en måte x)

Gjest Dorey
Skrevet

Hva er det å hoppe i taket over med disse samarbeidene egentlig? Det er fremdeles HM...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...