Gå til innhold

Bald, hot and beautiful.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av tre menn mister håret sitt, noe jeg har lagt merke til de siste dagene. Det er mange skallede der ute, eller menn med viker eller "George Costanza" looken.

Står dere helst over disse gutta, eller er det aktuelt med en mann som gradvis mister håret sitt?

Hvem av disse kunne dere hatt sex med?

Bruce Willis

Vin Diesel

Jude Law med viker

Ljungberg

Jason Statham

Costanza

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok nå vel?

• Liker 1
Gjest Fable
Skrevet

Nok nå vel?

Tror han legger ut så som mulig så han kan summere alle trådene for å se om han er attraktiv eller ei.

Skrevet

Ok, de 5 første - DEILIGE.

George Costanza? - fysj.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jude Law er deilig som få.

Det er Statham også.. SIKLER!!!

Er for øvrig sammen med en som har begynt å miste håret.. Han er nå skinna og dødshot! ;) Det går mer innpå han, enn det gjør på meg..

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Jeg syntes det er dritsexy med menn uten hår! Ljungberg er et perfekt eksempel på hva en mann som begynner å miste håret burde gjøre. Han er HOT!!!!!!! :rodmer: Syntes ikke han var spesiellt kjekk MED hår, men etter at han raket det er han deilig!

Endret av Lykkeliky
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg finner ikke menn med reduserende hårlinje eller mangel på hår spesielt hotte. Det finnes hotte menn med og uten, håret eller mangel derpå har lite å si. :)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Vikene mine begynner å ligne fjorder - men man ser betraktelig mye mer sexy ut når man er skinna, så jeg bryr meg ikke :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

George Costanza er da en uheldig representant for oss med hårtap, da den karakteren er kjent som litt av en taper i Seilfeld. Snakk om å assosiere hårtap med tapere ;/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...