Gå til innhold

HOT OR NOT?

Fremhevede innlegg

Gjest Maneater
Skrevet

Jeg spurte ikke om han var attraktiv, jeg spurte hvordan det var mulig å være mer mann enn å ha en pikk. Så da går jeg ut fra at kvinner som ikke barberer seg nedentil blir sett på som mindre kvinnelige av deg? Og biler som ikke har turbo med minimum 2.0 i bar i trykk blir sett på som mindre biler av deg? *sukk*

Norske kvinner altså... Er det rart jeg har gitt de opp?

Han er akkurat tilstrekkelig med mannlig kropp og mannlig sjarm sentrert rundt en p....(det dere vet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte ikke om han var attraktiv, jeg spurte hvordan det var mulig å være mer mann enn å ha en pikk. Så da går jeg ut fra at kvinner som ikke barberer seg nedentil blir sett på som mindre kvinnelige av deg? Og biler som ikke har turbo med minimum 2.0 i bar i trykk blir sett på som mindre biler av deg? *sukk*

Norske kvinner altså... Er det rart jeg har gitt de opp?

En mann er en mann, og menn har pikk. Greit nok det. Men det finnes jo noen som fremstår mer mandig enn andre. Som det finnes kvinner som fremstår mer feminine enn andre. Men de er jo ikke noe mindre menn eller kvinner av den grunn. Mener du menn med leppestift, rouge og spraytan er skikkelig mannemenn? Selv om de har kuk?

Det mener ikke jeg. De er menn ja, men ikke mannemenn.

Og detta her med bilen du snakker om, det skjønte jeg ikke bæret av.

Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner her på KG liker selvfølgelig de kjekkeste kjendisene som er milevis over dem selv i både utseemde og personlighet, men det er lov å drømme.

Skrevet

Håper jeg får med denne linken

(link)

Vad tyckar ni damar? Synes, dersom jeg fikk hm med, at han har et appelerende glimt i øyet!

Søt han.

Syns han ser ut som en eldre utgave av (link1) Begge to er lekre :hjerter:

Josh Duhamel bilde: (link2)

Michael Weatherly bilde: (link3)

link1&2: synes han ser noe søt ut, men lite tiltrukket av ham.

link3: litt mindre søt (og mindre hot for meg) enn TSs bilde.

NOT! Ikke min type mann, alt for "glatt" og feminin, ikke noe manne-mann....

Han her derimot: (link)

YUMMY :gjeiper:

søt han også.

Jeg synes generelt at alle disse mennene er for "pene". Jeg liker de litt røffere (ikke nødvendigvis mer "macho", bare mindre "pene i trynet"). Selv om dette ikke trenger å stanse meg fra å flørte og leke meg litt med slike om jeg er singel og kåt :P

Skrevet

Kvinner her på KG liker selvfølgelig de kjekkeste kjendisene som er milevis over dem selv i både utseemde og personlighet, men det er lov å drømme.

Hvorfor ta til takke med noe mindre enn det man drømmer om?

Gjest Gjest
Skrevet

WHAT! Kan ikke sammenlignes engang :fnise: Josh Duhamel = hot, han andre, not so much ..

+1 :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor ta til takke med noe mindre enn det man drømmer om?

Enig. Kunne aldri vært sammen med en mann jeg ikke tente kjempemye på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...