Gå til innhold

HOT OR NOT?

Fremhevede innlegg

Gjest Maneater
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HOT! :sikle: Men litt for perfekt, nesten litt feminin. Men jeg hadde glatt tatt den karen :humpe:

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Veldig pen. Han er sånn typisk min smak. Maskulin og pen! Prakteksempel på den perfekte mann i mine øyne.

Men nå dømte jeg bare ut fra det bildet der. Aner ikke hvem fyren er.. :gjeiper:

Edit: Så resten av bildene. Likte ikke kroppen. Litt for liten. Men flott ansikt fortsatt, spesielt smilet. ;)

Endret av HunterLady
Skrevet

Syns han ser ut som en eldre utgave av Josh Duhamel Begge to er lekre :hjerter:

Josh Duhamel bilde: Min lenke

Michael Weatherly bilde: Min lenke

Josh Duhamel er TUSEN gang kjekkere! ;)

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Han var jo kjekk, men ikke min type. Han ser for snill ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Josh Duhamel er TUSEN gang kjekkere! ;)

Ja, han er strengt tatt det, men de er nå ganske like fordiom ;) Michael Weatherly ser ut som den eldre onkelen til Josh Duhamel syns jeg.

Gjest Maneater
Skrevet

Han var jo kjekk, men ikke min type. Han ser for snill ut :)

Dersom du synes han virker for snill, bør du observere karakteren hans i NCIS!

Jeg har mer fått "bad boy" inntrykket og det er vel delvis det som sjarmerer.

Generelt liker jeg ofte menn med litt mer kropp dvs litt kraftigere men noen menn, som eksempelet her, har en slik farlig sjarm så allikevel....

AnonymBruker
Skrevet

NOT! Usain Bolt derimot... :P

Skrevet

Not hot. Han var for glatt for min del. Ikke nok manne-man.

AnonymBruker
Skrevet

Not hot. Han var for glatt for min del. Ikke nok manne-man.

Han har pikk. Kan man bli mer mann enn det?

Gjest Maneater
Skrevet

Og det er du sikker på?

Jeg har ikke undersøkt akkurat det men jeg går ut i fra at han er utstyrt med det!

:fnise:

Skrevet

Syns han ser ut som en eldre utgave av Josh Duhamel Begge to er lekre :hjerter:

Josh Duhamel bilde: Min lenke

Michael Weatherly bilde: Min lenke

WHAT! Kan ikke sammenlignes engang :fnise: Josh Duhamel = hot, han andre, not so much ..

Gjest Maneater
Skrevet

Veldig pen. Han er sånn typisk min smak. Maskulin og pen! Prakteksempel på den perfekte mann i mine øyne.

Men nå dømte jeg bare ut fra det bildet der. Aner ikke hvem fyren er.. :gjeiper:

Edit: Så resten av bildene. Likte ikke kroppen. Litt for liten. Men flott ansikt fortsatt, spesielt smilet. ;)

Sexy smil!

Skrevet

Tja...får litt sånn High School football capt'n-feeling....Not my cup of tea!

:)

Skrevet

Jeg skrev ikke at han ikke var mann. Jeg skrev at han var for lite manne-mann. I "manne-mann" så ligger ordet "mann" = pikk. Med "manne" så mener jeg at han må være mer mandig enn kun å vise til pikken. Han må ha litt baller i trynet. Tredagersstubber, pjuskete hår, være litt røffere.. ja. Da nærmer vi oss. Han der var jo bare sleik. Sikkert mange som finner ham attraktiv, but not my cup of tea.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev ikke at han ikke var mann. Jeg skrev at han var for lite manne-mann. I "manne-mann" så ligger ordet "mann" = pikk. Med "manne" så mener jeg at han må være mer mandig enn kun å vise til pikken. Han må ha litt baller i trynet. Tredagersstubber, pjuskete hår, være litt røffere.. ja. Da nærmer vi oss. Han der var jo bare sleik. Sikkert mange som finner ham attraktiv, but not my cup of tea.

Jeg spurte ikke om han var attraktiv, jeg spurte hvordan det var mulig å være mer mann enn å ha en pikk. Så da går jeg ut fra at kvinner som ikke barberer seg nedentil blir sett på som mindre kvinnelige av deg? Og biler som ikke har turbo med minimum 2.0 i bar i trykk blir sett på som mindre biler av deg? *sukk*

Norske kvinner altså... Er det rart jeg har gitt de opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...