Gå til innhold

Hvordan kle rumpa større enn den er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kle rumpa større enn hva den er:) Hva slags klær fremhever rumpa? Takknemmelig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

dette er et mysterium for meg også!

kan ikke helt fatte åssen man kan få det til,

men kanskje det er noen derute som gjør det??:klo:

Skrevet

Bukser med små lummer midt på rumpa vil skape en illusjon av at baken er større ;)

Skrevet
Disse jeansene fant jeg ut i dag :gjeiper:
Gjest NozMonster
Skrevet

det er sant med små lommer! men jeg synes ikke det er særlig pent :(

nå skal jo ikke jeg overta denne tråden da, men jeg kan ikke ha "stramme bukser" heller :(

ender altid opp med kjoler eller svææære bukser!

AnonymBruker
Skrevet

Topper som legger seg inn til korsryggen skaper en fin overgang til rumpelinjen, eller hva jeg skal si, det gir sammen med en stram bukse inntrykk av at rumpen er større. Eller tren den større og bedre :)

AnonymBruker
Skrevet

Topper som legger seg inn til korsryggen skaper en fin overgang til rumpelinjen, eller hva jeg skal si, det gir sammen med en stram bukse inntrykk av at rumpen er større. Eller tren den større og bedre :)

Hvordan trene den større?TS her:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan trene den større?TS her:)

Jeg hadde en sann slapp liten ball av en rumpe før, i mine øyne ble den ikke sexy uansett hvilken vinkel du så den fra, grøsse.

Så starta jeg å trene.

Knebøy, utfall, klatring i bratte bakker, løping opp lange bakker, hver gang jeg tok trappa, tok jeg tre trinn av gangen på vei opp, jeg stod på alle fire på gulvet, strakte det ene benet halveis ut bak meg slik at jeg stod liksom på tærne av den bøyde foten, og den andre heisa jeg så høyt over gulvet jeg kunne ut bak meg, saaakte.

Har gjort dette 5 dager i uka 2 måneder, streng med meg selv! Nå har jeg en nice liten sprettrumpe som jeg kan vise frem i jeans, og for ikke å snakke om slike sexy stramme pencil skjørt! Og det blir bare bedre, for jeg kommer ikke til å slutte med denne treningen, nice sier jeg bare :) :)

Skrevet

lyse jeans med lommer, og belte....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sann slapp liten ball av en rumpe før, i mine øyne ble den ikke sexy uansett hvilken vinkel du så den fra, grøsse.

Så starta jeg å trene.

Knebøy, utfall, klatring i bratte bakker, løping opp lange bakker, hver gang jeg tok trappa, tok jeg tre trinn av gangen på vei opp, jeg stod på alle fire på gulvet, strakte det ene benet halveis ut bak meg slik at jeg stod liksom på tærne av den bøyde foten, og den andre heisa jeg så høyt over gulvet jeg kunne ut bak meg, saaakte.

Har gjort dette 5 dager i uka 2 måneder, streng med meg selv! Nå har jeg en nice liten sprettrumpe som jeg kan vise frem i jeans, og for ikke å snakke om slike sexy stramme pencil skjørt! Og det blir bare bedre, for jeg kommer ikke til å slutte med denne treningen, nice sier jeg bare :)

oh taaaaaaaaaaaaaaak for gode tips. Har satt i gang treningen nå:)takk for gode råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...