Mynona Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hei. Hvor lang tid ville dere beregnet på mellomlanding på gatwick? Vi lander på en terminal, og skal videre fra den andre. Har ikke gjennomgående reise, så vi må hente bagasje og levere igjen. Det er 3 timer mellom de to flightene. Jeg synes det høres ut som nok tid, men er jeg optimist? Det er jo ikke langt mellom de to terminalene. Ca 5 min med tog mener jeg å huske fra i fjor. Eneste andre alternativ er å reise til London kvelden før, og da må vi jo overnatte og bruke penger på det og. Frister lite. Edith: damn you autocorrect. Masse feil her. Endret 22. juni 2011 av Mynona-83
Lipstick Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Det er ikke langt mellom den nordlige og sørlige terminalen. Jeg tror 3 timer går bra, jeg, selv om det ofte er en del køer og styr på Gatwick. Men 3 timer skal altså gå greit. Regner med at du ikke trenger å hente og sjekke inn bagasjen din på nytt, det går vel rimelig automatisk når det er en bestillt mellomlanding? I så fall vil jeg si du er ganske safe
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 3 timer går nok bra, hvis det faktisk blir 3 timer. Det er jo alltid faren, spesielt når man ikke har bestilt gjennomgående. Da stiller man svakt om det blir forsinkelser. Men vil tro du tåler en times forsinkelse også.
Mynona Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2011 Vi skal jo reise kl 7 på morgenen på en lørdag fra OSL, så om ikke det plutselig skulle komme en snøstorm i oktober bør det jo gå bra. Det er jo ikke den værste rush-tiden, og flyet er jo på bakken allerede, vi må jo ikke vente på det hvis det er forsinket fra forrige destinasjon. Vi må jo hente bagasje, og sjekke inn igjen, men det er jo anbefalt å være på flyplassen 2 timer før når man skal reise fra Gatwick, og da har vi jo en time til å surre bort på henting, evt. røykepauser og sånt..
Rainbow Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 3 timer burde være mer enn nok! :-) Man skal jo gjerne beregne to timer før en flyvning, og her har du enda mer enn det! Går nok helt fint!
ViljaH Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Det holder med 3 timer innad Gatwick. Jeg ble booket til å skifte fra Heathrow til Gatwick en gang, gjennomgående reise, og da la de inn 3 timer mellom, inkl bytte av flyplass. Men ok med litt mer heller enn litt lite tid.
Mynona Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2011 Da går jeg for det!! Måtte bare høre med litt fler, for jeg har en tendens til å være litt vel optimistisk noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå