AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Kan en katt med herpes smitte et menneske?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 med den tankegangen hadde du sannelig fortjent det.. og kanskje har du for nær omgang med katten din? deler dere slimhinner?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 med den tankegangen hadde du sannelig fortjent det.. og kanskje har du for nær omgang med katten din? deler dere slimhinner?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 med den tankegangen hadde du sannelig fortjent det.. og kanskje har du for nær omgang med katten din? deler dere slimhinner? Er du alltid så stygg mot folk som stiller et uskyldig spørsmål. Jeg vet ikke hvordan herpes smitter og det er derfor jeg spør. Den tankegangen var det nok DU som hadde. Med DIN tankegang håper jeg Du får det. Jizez for et vesen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 9/10 er bærere av herpes simplex, og om 50 år har alle herpes genitalis. Du har blitt smittet av noen andre enn katten din Og det er ikke noe å gråte over, det er like vanlig som influensa.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Nei, herpes viruset katten har, er et annet virus enn det mennesker har... (Herpes hos katt angriper øynene og luftveiene...) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå