AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Sist gang jeg var med ham slo han meg (eller spanket meg) på rompa, med begge hendene samtidig. Altså, en hånd på hver rompeball. Uansett, det var helt utrolig deilig. Jeg var ganske full, men har tenkt på det i ettertid, og det tenner meg utrolig å tenke på det. Så neste gang har jeg lyst at han skal ta spanke meg litt. Men vet ikke om jeg tør å si det.. føler det er litt flaut; spank meg! Dette er en pulevenn jeg kun er sammen med for sex, men har ikke vart så lenge og er jo litt redd for å skremme han vekk. Mmm, men det var deilig.
Caramela Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 (endret) Når han tar deg bakfra neste gang, så sier du litt skittent; "slå meg på rompa" Han slår - sannsynligvis med en hånd og litt nølende.. Du: "Aahh, deilig!! En gang til! Og hardere!" Han slår igjen - noe hardere, nok en gang med en hånd. Du: "ååh, herregud, mer! Slå med begge!" Og leken er igang.. Ps: Skremmer du han bort - så er det kanskje like greit. Vi vil ha sex med løver - ikke pusekatter.. Endret 22. juni 2011 av Caramela
Gjest Katten. Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Ps: Skremmer du han bort - så er det kanskje like greit. Vi vil ha sex med løver - ikke pusekatter.. 1
Aase-Kari Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Fortell han at han godt kan være mer hardhendt, så kan det hende han tar et hint.
Caramela Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Men Katten da... Vi vet jo alle at det er et villdyr som skjuler seg bak nicket. Du kaller deg "Katten" i stedet for "Løven" da du ikke ønsker at vi skal ta helt av i ditt nærvær, du har jo tross alt en frøken hjemme, så da er det greit at du holder oss litt på avstand Rawr
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. juni 2011 #8 Skrevet 22. juni 2011 Har han allerede gjort det en gang, så vil han sikkert gjøre det igjen. :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 22. juni 2011 #9 Skrevet 22. juni 2011 Men Katten da... Vi vet jo alle at det er et villdyr som skjuler seg bak nicket. Du kaller deg "Katten" i stedet for "Løven" da du ikke ønsker at vi skal ta helt av i ditt nærvær, du har jo tross alt en frøken hjemme, så da er det greit at du holder oss litt på avstand Rawr Sant. Det er egentlig kun fordi at dere ikke skal bli for skjelven i bena. Og for at jeg ikke skal bli for fristet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå