Angely15 Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Hei! Jeg har et stort 15 år gammelt skap, som inntil nå lå i boden. Skapet er som ny skapet har 3 skyvedør oppe og nede , oppe er det 3 små skyvedører , bak hvert av skyvedørene , er det en del plass for å ligge ting , nederste del av skapet består også av 3 skyvedører , bak den 1 skyvedøren er det hyller , imens det er kleshengere bak de 2 andre. Problemet er at det er litt uenighet om hvem som skal ha det i familien, så derfor lurer jeg på om det fins et lignende skap med så mye plass, at 2 personer kan bruke det. De 2 personene er foreldrene mine , og dette skapet passer perfekt til dem , men jeg vil ha det, så vis dere finner lignende skap , si ifra! Jeg har sjekket finn mn ikke funnet lignende Jg skal prøve å sette inn et bilde i løpet av kvelden Takk på forhånd!
onyx Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Hvis det er ditt skap er det vel ikke noe å være uenig om? Vil du ha det, så behold det da.
Angely15 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2011 Jepp det er mitt skap ja , men det er andre i familien som trenger det mest, så jeg tror jg bare ber noen måle opp skapet , så er det bare å gå til en byggvarehandel og hente matrialer og bygge det samme skapet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå