AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Skal til frisøren i morgen. Har hår som går litt nedenfor skuldrene, men det er nokså tynt. Skal farge det og lurer på hvor lang tid det vil ta? det er hos lærling, men hun hadde gjort det mange ganger før virket det som. Tror dere det tar med enn 1 1/2 time? Venninna mi skal være med, men hvis det tar lang tid, så rekker hun ikke å være med pga jobb. Jeg kunne jo ringt og spurt, men har allerede ringt en del ganger om andre spørsmål og bytting av time. Så vil ikke mase mer Vet der er vanskelig å svare på, men tror dere det tar med enn 2 timer?
Gjest Applestore Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Når jeg farget det hos frisør, tok det 3 timer. Men jeg skulle stripe det i tillegg. Det er vel egentlig helt umulig å si noe om tiden, siden frisører jobber i veldig forskjellig tempo og slikt.
Yasi Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Skal til frisøren i morgen. Har hår som går litt nedenfor skuldrene, men det er nokså tynt. Skal farge det og lurer på hvor lang tid det vil ta? det er hos lærling, men hun hadde gjort det mange ganger før virket det som. Tror dere det tar med enn 1 1/2 time? Venninna mi skal være med, men hvis det tar lang tid, så rekker hun ikke å være med pga jobb. Jeg kunne jo ringt og spurt, men har allerede ringt en del ganger om andre spørsmål og bytting av time. Så vil ikke mase mer Vet der er vanskelig å svare på, men tror dere det tar med enn 2 timer? Kan ikke bare venninnen din være med da, også dra på jobb dersom du ikke blir ferdig til hun må dra?!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Kan ikke bare venninnen din være med da, også dra på jobb dersom du ikke blir ferdig til hun må dra?! Nei, da kommer jeg meg ikke hjem. (6 mil å kjøre) og vi kjører ikke med hver sin bil, men i samme. Men hun blir ikke med da..
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 hvis noen skulle lure til en annen gang, så tok det litt over 1 time (Hos lærling) Fornøyd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå