@shygirl@ Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 Hmm... Jeg lurte på en liten sak her... Bør jeg ha underskjørt til denne kjolen....? Noen som vet....? Hvilket underskjørt isåfall.....?
Gjest Tex Skrevet 15. november 2003 #2 Skrevet 15. november 2003 Ja du bør ha underskjørt og du bør kjøpe et slikt som jeg kjøpte, på samme sted du kjøpte kjolen din. Er fremdeles litt misunnelig på deg for kjolen din..... :-?
smile Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Ja du bør absolutt ha underskjørt. Hvis ikke blir den hengende som et plask. De i butikken bil sikkert hjelpe deg. Prøvde du ikke noe under da du var der???
@shygirl@ Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2004 Jeg prøvde ikke noe under da jeg var der, de foreslo ikke det og jeg tenkte ikke på det.... Kommer meg ikke nedover dit før prøvetime og synes det er litt sent... Hva i all verden gjør man da.... Noen som har erfaring med underskjørtene hos lisenett...? Hva bør man tenke på når man skal kjøpe slikt....? *TvinnerTomlerOgSliterSegIHåret* Tex: Har du bilde av ditt....??
Pusekatt Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Jeg kjøpte underskjørt fra www.bryllupsweb.no, med to ringer i. Kan returneres/byttes hvis det ikke passer. Veldig kjekt, og da fikk jeg prøvd kjolen hjemme i ro og mak. De har veldig god service der også.
@shygirl@ Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2004 Takk for tipset, Pusekatt... Skal kikke litt innom sidene deres nå...
Snurre Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal ikke ha underskjørt, kjolen satt penere på uten :o av en eller annen grunn :-?
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Tex: Har du bilde av ditt....?? Jepp men da må du sende meg en pm med din mailadresse.
Gjest Tex Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Klart det, bare send meg mailadressen din igjen... :blunke:
@shygirl@ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2004 Takk for bildene, Tex...! Du er en engel... Jeg tror nok jeg venter med kjøp av underskjørtet til vi drar sørover igjen, ja.. Smart å dekke ringenes utside, altså.... Litt risky å bestille via nettet når man ikke har så god peiling på slikt..
Gjest Tex Skrevet 9. januar 2004 #13 Skrevet 9. januar 2004 Takk for bildene, Tex...! Du er en engel... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå