Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2003 #1 Del Skrevet 15. november 2003 Send gratis sms. http://freesms.no/ Obs: kun 4 meldinger pr.mottaker pr.dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. november 2003 #2 Del Skrevet 15. november 2003 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 16. november 2003 #3 Del Skrevet 16. november 2003 Godt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. november 2003 #4 Del Skrevet 29. november 2003 Send gratis sms. http://freesms.no/ Obs: kun 4 meldinger pr.mottaker pr.dag Denne har jeg skikkelig problemer med. Jeg legger den til favoritter, så sender jeg sms. Men neste gagn jeg skal inn så står det: Access violation at address 0123DB98 in module 'freesms2.dll'. Write of address 00000080 ?? Hva betyr det?? Har skjedd 3 ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. november 2003 #5 Del Skrevet 29. november 2003 :oops: :oops: Glem det, fant det ut når jeg først gadd å lese videre :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forbipasserende Skrevet 16. oktober 2008 #6 Del Skrevet 16. oktober 2008 skikkelig møkka side. en MÅ registrere seg, og er umulig å få gjort dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikkel Reb Skrevet 3. januar 2009 #7 Del Skrevet 3. januar 2009 skikkelig møkka side. en MÅ registrere seg, og er umulig å få gjort dette. Denne siden, Xsms.no er gratis, der kan du sende til 30 om dagen, også utlandet. Men man må registrere seg da, sånn at folk ikke kan misbruke identiteten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saraaa Skrevet 19. april 2009 #8 Del Skrevet 19. april 2009 Grunnen til at du må registrere deg er fordi siden sender deg reklame sms en gang i mnd., som kan koste opp til 25 kr. Man må lese brukerbetingelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. april 2009 #9 Del Skrevet 20. april 2009 Da er denne tråden bare en spammetråd, med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå