AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Jada, jeg vet dere ikke kan lese tankene hans, men en tanke eller to fra dere hadde vært fint Begynte for en liten mnd siden å prate med en gutt på sukker, fikk en god tone og la til hverandre på facebook og utvekslet telefonnummer etter ca en uke. Flørta en del i en ukes tid dager via sms og fb før jeg dro på besøk til han en kveld, prata i flere timer, jeg lå over, hadde sex, og så dro vi begge på jobb dagen etter. Fikk litt panikk etter at jeg hadde vært der, liker han kjempegodt, men er rimelig nysingel og har ikke "landa" ordentlig etter bruddet enda, og er ikke klar for noe mer.. Vi prata om det, han sa han heller ikke er klar for noe forhold (komplisert brudd for et års tid siden). Så, vi ble enige på et vis om å være venner, henge litt sammen i sommer, og se hva som skjedde etterhvert. Merker at jeg liker han mer og mer, men prøver å holde litt tilbake så jeg ikke skremmer han vekk med å være for pågående. Nå sender vi et par meldinger pr dag på sms, ganske "uskyldige" om man kan kalle det det.. altså "håper du har en fin dag, hva skal du i dag? "-type meldinger. Men, like før han legger seg sender han hver dag melding til meg på facebook-chatten, som er mer.."flørtete".. Ikke sexfikserte flørtete, men mer "koseflørtete" liksom.. F.eks "Sov godt lille frøken, hadde vært fint å ha deg i armene mine i natt og kjenne varmen fra deg, du er best!" De forvirrer meg litt.. Sender man sånt når man bare vil være venner? Eller? Jeg er som sagt rimelig nysingel og har vært i forhold siden jeg var 18, og er nå 26, så jeg har lite erfaring med flørting ;P
Stefan Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Han sa han ikke er klar for noe forhold, og det er det du skal forholde deg til. Ikke sitte og analysere hver eneste lille melding som kommer inn. Han vil gi beskjed om han blir klar for noe mer. Ellers burde du kanskje lande fullstendig før du hopper inn i et nytt forhold, så det er kanskje akkurat noe slik som dette du trenger. Noe som ikke er så altfor seriøst.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Vil tippe han rett og slett ønsker litt mer sex. Dere er jo begge klare på at dere ikke ønsker forhold per nå, men litt sex er jo alltid kjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå