Gå til innhold

Skype greie ringte til meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på datan som vanlig da plutselig skype ringte og det sto at det var System Protection. Jeg svarte og da kom det en maskin ting som snakket og sa at dataen min kunne være i fare og at jeg måtte gå inn på en nettside osv. Jeg gjorde ikke det. Jeg bare la på. Jeg tok det ikke seriøst, og jeg har ikke tenkt til å gå til noe nettside fordi jeg blir oppringt på skype av en maskin som sier at dataen min er i fare.

Gjorde jeg det riktige? Det er vel ikke noe som heter System Protection på skype vel?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde nok det riktige

Skrevet

hahahaha jeg hadde død av latter hvis en maskin ringte meg. aldi gå inn på sånne ting :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil si du gjorde nesten det riktige. Det beste er å ikke klikke seg inn på / svare på ting når du ikke vet hva det er. Så, det lureste er nok å ikke 'godta' slike anrop. For man vet aldri hvor lite virus o.l trenger for å trenge seg inn i systemet ditt. Men, bra at du la på med en gang, ja.

Skrevet

jeg har blitt oppringt av en maskin som sa jeg hadde blitt millionær da jeg var rundt 15. men den snakket engelsk og jeg turte ikke å bli satt over til en person, så jeg slang på røret. så ringte den opp igjen hahahaha... den ga seg etter det da. dette var på hustelefonen da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...