Gjest Paff Skrevet 15. november 2003 #1 Skrevet 15. november 2003 ...åpner snart i Bergen (like ved Kjøttbasaren). Jeg har hørt merket er bra før, men kan noen gi meg mer info/erfaringer? De reklamerer med at dette er merket alle de store am. kjendisene bruker..
Orthia Skrevet 16. november 2003 #2 Skrevet 16. november 2003 Jeg fikk en gavepakke med Face Stockholm-produkter for rundt et år siden. Navnet var da ukjent for meg, men jeg elsket produktene. Jeg fikk altså leppestift, rouge, mascara og øyeskygger. Likte både farger, konsistens og holdbarhet. Håper dette blir å få tak i i Oslo også!
Kame Skrevet 16. november 2003 #3 Skrevet 16. november 2003 Face Stockholm fantes faktisk i Oslo før, i en sidegate til Bogstadveien, tror jeg. Ellers vet jeg at man kan handle det her: http://www.hqhair.com/
Gjest Paff Skrevet 24. november 2003 #5 Skrevet 24. november 2003 Jeg er totalforelsket i butikken!! Herlig stilig lokale med masse snop for oss sminkegale!! De som driver er makeup-artister og sminker deg og prøver de produktene du er interessert i. Prisene er fine også, jeg kjøpte presset transparent pudder til kr.205 og lipglos til kr.129. Har brukt de en uke og er kjempefornøyd :D Blir nok mange julegaver herfra... Finnes FACE Stocholm bare her i Bergen i landet??
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #6 Skrevet 24. november 2003 Hvorfor kan ikke FACE komme til Trøndelag og glede makeup-junkies her oppe også?
Gjest June Karlsen Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Hei! Så hyggelig at dere liker produktene! Vi prøver å hjelpe kunder i alle aldersgrupper til å finne noe som de blir fornøyd med. Alle produktene kan prøves på, slik at vi reduserer "bomkjøp" til det minimale. Kunne ha skrevet veldig mye mer, men er redd for at det blir oppfattet som reklame. Men vil allikevel få lov til å informere om at jeg starter en Face Stockholm forretning i Oslo sen sommer/høst. Jeg må først finne et egnet lokale. Om det går bra der, har jeg et ønske om å starte i de største byene i Norge.Driver også en make-up salong i Bergen, så jeg har litt å henge fingrene i. Er det noen som har spørsmål e.l, ring gjerne til Face Stockholm og spør etter June Karlsen.
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Hva er prisklassen på sminkekostene fra face stockholm?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Du dytter opp en veldig gammel tråd nå, men jeg betalte rundt 250 kroner (i Sverige) for den største pudderkosten. Dessverre røyter den som besatt.
Ce'Nedra Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Skriver i denne selv om den er gammel jeg.. Beste øyenskyggene som finnes, jeg har vært helfrelst i tre år nå Sitter godt og kule farger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå